PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hrtak
Vloženo 17.8.2011
Aktualizováno 18.3.2014
Zobrazeno 9 031x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 02.07.2015, Uskutečněno: 08.02.2015, Stav tachometru: 59421 km, Zhlédnuto: 5x


Bohužel to nemám kam jinam dát, tak si to mrsknu sem . V rámci dovolené jsme se vydali do Thajska a co je pro motorkáře v únoru skvělé na tropickém podnebném pásmu? No, že se tam dá jezdit na motorce . Naplánovali jsme si tak několikadenní trip - takzvanou Mae Hong Son loop, což je údajně jedna z nejlepší motorkářských cest v Asii. Velkou výhodou je, že jak už z názvu vyplývá jde o okruh, kdy začínáte i končíte ve městě Chiang Mai, což je hlavní město severního Thajska a je to něco jako Vatikán pro budhisty.



Jako půjčovnu Motorek jsme opět využili ověřený Tony Big Bikes, žel kvůli mým žaludečním potížím nedlouho po příletu jsme trip museli celý o jeden den posunout, což mělo za následek, že předvybraná ER6-F už nebyla k mání a tak jsem se musel spokojit s Versysem z jiné spřátelené půjčovny (http://www.c-pbigbikechiangmai.com) - cp big bike můžu doporučit už jenom z toho důvodu, že maj motorky havarijně pojištěné by default . Se mnou jela ještě kamarádka-spolujezdkyně a přítelkyně, která jela sama a osedlala Kawasaki Z300. Co si budem povídat, s dvouma bílýma holkama jsme měl u místních mužů celkem respekt



Cílem prvního dne bylo dosáhnout nejvyššího vrcholu Thajska - hory Doi Inthanon a přilehlého národního parku. Tam jsme navštívili krásné vodopády, pak chrámy kousek pod vrcholem a nakonec jsme vyjeli až na vrchol 2565m vysoké hory (kdy byla kosa - pouze 16*C . Pak jsme sjeli dolu do údoli do malého městečka Mae Chaem, kde jsme se ubytovali. Zvolili jsme velkou chatku pro 4 osoby se 2 místnostma a terasou + areál nabízel jako jediný ve městě i bazén (cena v přepočtu asi 550CZK za noc za všechny). V areálu byly krom naší chatky obsazeny ještě asi dvě další, takže jsme to tam vlastně měli skoro jenom pro sebe :). Večer tradiční jídlo a pivka (dost pivek).



Cílem druhého dne byl přejez do Mae Hong Son, což je takové okresní město v horách s krásnými chrámy a jezerem uprostřed města. Cesta byla skrz různorodou krajinu se spoustou políček, na kterých zrovna probíhala sklizeň jahod, jenž jsme si taky náležitě vychutnali. Poslední cca 80km úsek před Mae Hong Son byl naprosto famózní - asi nejlepší silnice, kterou jsem kdy jel - vemte si takovou cestu na Dubou, natáhněte ji na 80km, dejte tam dokonalý asfalt, a přihoďte nulový provoz (= za celou dobu předjedete 3 pickupy). V Evropě by tohle byla Mekka motorkářů z okruhu 1000km, v Thajsku prostě silnička . Večer návštěva místních trhů, kde jsou ceny opravdu lehce nad výrobními náklady, takže ručně pletená kabelka, která u nás stojí 2000, v Chiang Mai 800 tady stojí 300. Večer jsme dokonce potkali nějaké čechy, kteří tam přijeli jezdit na Endurech do terénu.



Cílem třetího dne byl návrat do Chaing Mai - cestu jsme vzali přes Pai, kde jsme byli již při předchozí návštěvě Thajska, což je naprosto nádherné městečko položené v horách. Výhodou tohoto posledního úseku pak bylo, že jsem věděl že za Pai je krásné stoupání se spoustou zatáček a skvělým asfaltem a že na Ninje 250 už mi tam chyběl výkon, takže jsem si na mohl dát znovu a pořádně na Versysu



Celkově jsme najeli něco kolem 600km. Reálně to ale znamená něco kolem 2500 zatáček (část okruhu Chiang Mai-Pai-Mae Hong Son má přesně 1864 zatáček). Reálně to znamená, že se většinu cesty motáte v serpentýnách, ale po skvělých silnicích s nulovým provozem, takže jde o ultimátní motorkářský zážitek.



Rozhodně mám v plánu se do Thajska vrátit ještě aspoň jednou a tentokrát dát na motorkách aspoň 14 dní.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Jarní servis 2018

    Loni jsem najezdil tak málo, že jsem ani nebyl na pravidelném servisu, takže jsem to letos dohnal ve velkém. Co bylo hlavní byly nové gumy, protože ty staré už měly trochu přeslouženo. Takže suprové Pirelli Angel GT jsou

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.05.2018
    Uskutečněno: 29.05.2018
    Tachometr: 76700km
  • Nový sourozenec

    Míšina KTM RC390 šla z domu a místo ní... Kawasaki Ninja 650. Recenze bude :)

    Typ: Koupě
    Vloženo: 29.05.2018
    Uskutečněno: 19.01.2018
    Tachometr: 70001km
  • Alpy 2107

    V červenci jsme vyrazili směr Alpy, byl to náš jediný větší výjezd v roce 2017. Z Prahy směr Salcburk, pak Berchtesgaden, kde jsme si udělali základnu. Projeli jsme několik silnici vč slavného Grossglockneru a moc si to

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 29.05.2018
    Uskutečněno: 06.07.2017
    Tachometr: 70000km


TOPlist