Po zhruba 500km nové sezóny se rozhodl ukončit svůj život centrální tlumič. Protože ten co je ve VFR v základu stojí celkem za - byl dotažený pro ježdění ve dvou na max a stejně sme s kuframa sem tam škrtli, tak jsem se místo levnější repase (Cca 3500,-) rozhodl jít cestou kompletní výměny (Stejně jsem tam chtěl dát jiný... i když až po sezóně).
Z nabízených možností se nakonec jako nejlepší a nejrychlejší (i když né nejlevnější) volbou ukázal Ohlins S46DR1 v ceně téměř 13 tisíc. Vzhledem ke konci životnosti (nakonec zvládla 14 tisíc, ještě by dala víc, ale byla odskákaná) jsem nechal i vyměnit přední gumu - opět tam je osvědčená Dunlopka Roadsmart II. Na podzim se repasovaly přední vidle, takže po krátkém hraní si s nastavením podovzku je nyní na VFR opravdu luxusní poježdění :).
Jo a motorka zdolala 50 000 km... to už to asi začíná být veterán ne? :)
Vlastník | hrtak | |
---|---|---|
Vloženo | 17.8.2011 | |
Aktualizováno | 18.3.2014 | |
Zobrazeno | 9 031x |