PROFIL MOTORKY

Blata 125 Motard (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 23.12.2010
Aktualizováno 24.2.2013
Zobrazeno 12 514x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3


Vloženo: 12.07.2013, Uskutečněno: 12.07.2013, Stav tachometru: 14653 km, Zhlédnuto: 11x


Protože Lidl je správná volba (a my to moc dobře víme ), sehnali jsme díky tomuto supermarketu novou zásuvku na naši Blatku. Původní výstup microUSB byl sice dobrý a stále funkční, přesto jsme se ho rozhodli vyměnit, vzhledem ke skutečnosti, že já i brácha vlastníme chytré telefony, které nevydrží více než 2 dny bez nabíjení a při navigaci nevydrží déle než 2 hodiny. Další důvod pro výměnu je plánovaná vyjížďka s kamarádem Marticem na více než 2 dny . Takže mobily bychom cestou domů mohli tak akorát zahodit
V Lidlu jsme sehnali tuto zásuvku čistě náhodou za krásných 150 Kč! Velká výhoda je v možnosti nabíjení ze všech zdířek tohoto udělátka Sice nevím, kolik toho Blaťácká baterie vydrží , ale nabití obou mobilů do 100% kondice by snad mělo dostačovat

Dlouhodobým problémem byly a jsou ony "jakobyhmoždniky" v nádrži. Na ně jsou přichyceny boční plasty. Ony hmoždinky buď prasknou na 2 části, nebo prostě povolí v díře pro ně určené Do jisté míry se tento problém nechá vyřešit Chemoprenem Ovšem díra byla již tak "vyšoustaná" , že ani Chemopren nemopohl
Inspirace přišla od Martice, který tento problém vyřešilpo svém . Chtěli jsme se ale vyhnout problému s tekoucí nádrží .
Využili jsme nápad a dovedli ho téměř k dokonalosti Místo šroubu M10, jsme použili šroub M8, do něj jsme udělali díru a se závity místo M6 M5. Šroub M8 pasuje do díry velmi dobře, není ani potřeba plast nějak nahřívat. Pro jistotu jsem ale před montáží nalil do díry Chemopren, připravený nový závit nahřál horkovzduškou a za tepla našrouboval. Vše drží pevně a stabilně Snad již nevzniknou problémy

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Opět výměna oleje a čištění vzduchového filtru

    No podle posledního záznamu na motorkářích nebyl olej měněn nejméně rok a půl :-| A protože se blíží sezona a my jsme od poslední výměny najeli závratných cca 1500 km :-D (což je opravdu hafo mega mrtě moc :-D ), rozho

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 16.03.2017
    Uskutečněno: 16.03.2017
    Tachometr: 25452km
    Komentářů: 4x
  • Výměna oleje, nové přední destičky a ventily

    Protože jsme s motardem již dlouho nic nedělali a jen jezdil, rozhodli jsme se vyměnit olej, filtr a ještě seřídit ventily. Jako vždy se toho ujal mistr Špůr, který vše udělal a zkontroloval (y) Ještě se mrknul na před

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.11.2015
    Uskutečněno: 29.11.2015
    Tachometr: 24200km
    Komentářů: 1x
  • Výměna pneu - Heidenau K80 100/80-17 a 130/70-17

    Již nějakou dobu jsme zvažovali jaké pneu koupime no našeho motarda, až se stávající Heidenau K66 sjedou. A tento čas nastal, neboť dezén klesl na 1,2 - 1,5 mm (předpis je 1,6) :-) Dlouho jsme uvažovali o stejných pneu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 20.08.2015
    Uskutečněno: 20.08.2015
    Tachometr: 23400km
    Komentářů: 1x


TOPlist