PROFIL MOTORKY

Blata 125 Motard (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 23.12.2010
Aktualizováno 24.2.2013
Zobrazeno 12 514x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3


Vloženo: 21.04.2012, Uskutečněno: 21.04.2012, Stav tachometru: 7151 km, Zhlédnuto: 6x


Jak jsem již psal, budu dělat deník poctivě se všemi tunningy i poruchami.
Je tomu přesně měsíc, co Blatka začala zlobit. Občas se vypla, občas nechtěla nastartovat, občas se dusila...
Mrkli jsme na karbec, jestli není špinvav, či jestli nemá jinou závadu. Vše bylo čisté, ale přesto motorka zlobila. Hodili jsme ji opravářovi, jestli není problém někde jinde. Bohužel na nic nepřišel. Motorka, jako na potvoru, mu zrovna fungovala. Murphyho zákony platí... Každopádně jsme věděli, že karbecem to není, lebo svíčka musela býti skleplá na cca 0,3mm, aby to chytlo.
No tak jsem zavolal Pavlovi Blatovi, jestli neví, čím by to mohlo být. Další den ráno mi zavolal pan Robert Kubeš, hlavní mechanik v Blatě, a nadiktoval mi všechny hodnoty odporů celého zápalka. Po přeměření jsme zjistili, že odešla budící cívka na statoru.
Celé zápalko jsme tedy poslali do Blanska, kde mu udělali repas, a obratem ho poslali zpět. Během opravy zápalka jsme si nechali vyměnit i olej s filtrem, protože přeci jen olej už byl přes půl roku starý.
Blatka už zase jezdí, ale přeci jen mě celkem zaskočila tato porucha. Např. u Babety mám díru v krytu zapalování, teče do něj voda, občas i nějaké bláto se tam dostane. A Babetta jezdí furt. U Blaty, kde je zápalko hermeticky uzavřené a dojde k takovéto poruše. Kamarád elektřikář si to sám nějak nedokáže vysvětlit.

Každopádně bych rdá poděkoval Blatě za okamžitou reakci a pomoc při řešení problému!
Fotky jsem bohužel zapomněl udělat...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Martic (13) napsal 24.04.2012 v 21:32

Škoda že není nějaká ta fotka z útrob . Taky se divím, že byla závada takhle hluboko. Popravdě, nejprve mě napadlo, jestli nejde jen o nějaký "neškodný" zoxidovaný konektor... Po těch zimních radovánkách bych se ani nedivil . Tak hlavně že je problém vyřešen.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Opět výměna oleje a čištění vzduchového filtru

    No podle posledního záznamu na motorkářích nebyl olej měněn nejméně rok a půl :-| A protože se blíží sezona a my jsme od poslední výměny najeli závratných cca 1500 km :-D (což je opravdu hafo mega mrtě moc :-D ), rozho

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 16.03.2017
    Uskutečněno: 16.03.2017
    Tachometr: 25452km
    Komentářů: 4x
  • Výměna oleje, nové přední destičky a ventily

    Protože jsme s motardem již dlouho nic nedělali a jen jezdil, rozhodli jsme se vyměnit olej, filtr a ještě seřídit ventily. Jako vždy se toho ujal mistr Špůr, který vše udělal a zkontroloval (y) Ještě se mrknul na před

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.11.2015
    Uskutečněno: 29.11.2015
    Tachometr: 24200km
    Komentářů: 1x
  • Výměna pneu - Heidenau K80 100/80-17 a 130/70-17

    Již nějakou dobu jsme zvažovali jaké pneu koupime no našeho motarda, až se stávající Heidenau K66 sjedou. A tento čas nastal, neboť dezén klesl na 1,2 - 1,5 mm (předpis je 1,6) :-) Dlouho jsme uvažovali o stejných pneu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 20.08.2015
    Uskutečněno: 20.08.2015
    Tachometr: 23400km
    Komentářů: 1x


TOPlist