renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ostatní Přestavby (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník fery251
Vloženo 12.12.2010
Aktualizováno 16.12.2010
Zobrazeno 4 871x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Hodnocení motorky
Nalezeno 26 záznamů


Obecné

Motocykl mám:
Pořizovací cena: 30000
Silné stránky

Butální zvuk motoru a rotující vrtule. Možnost jezdit na něčem co připomíná motorku i v zimě. A hlavně dojet tam, kam se s motorkou těžko dostaneš.(Sněhové pláně)
Při využití reakčního momentu vrtule bylo možné se otočit na místě.
Možnost prohnat běžkaře

Slabé stránky

Nemožnost jezdit v divokém terénu. Rychlost závislá na směru větru. Po větru to letí jako ďábel, proti větru to znatelně zpomalí. Neustálé hlídání rotující vrtule, pokud se převrátíš, její trosky letí do okolí. Bez vrtule nejedeš.
Problémy při přejíždění silnice, vypluhované bariéry jen s obtížemi přelezeš.
Když to chcípne v hlubokým sněhu, je to snad lepší tam nechat do jara. Nedá se roztlačit.
Karburátor rád namrzal a snižoval výkon.

Moje úpravy

Neuvedeno

Motor

Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 4

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Samo domo

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 2,5 hod.

Sport

Úpravy motoru Motor Trabant, rozpůlený. Zalepený kanál do druhého válce a snížená hlava. Brutálně. Na Válci se kolem vložky stočil hliník o 4 mm a do hlavy se vysoustružilo osazení. Těsnění pod hlavou hliníkové, ale lepší bylo měděné. Přidaný jeden kanál. Výfuk laděný domácí výroby. Pokud máš na motorce malý výkon, stále nějak jede. Tady ubyde jen trocha výkonu a vrtule tě neutlačí:-D
Startování splachovadlem, šňůrou jako sekačka.
Zapalování z traktůrku Terra
Úpravy podvozku Podvozek je trubkový, ze slabostěných trubek. Přední vidlice Jawa 50, zadní část neodpružená. Řidítka z vodovodní trubky, rychlopal z pionýra.Na přední lyži vodící lišty do sněhu, zadek snowboardy.
Motor je vlastně krosna na motorový paragliding přichycená šrouby na rám s lyžemi.
Když jsme přidělali světlo a baterku, bylo možný jezdit i v noci.
Tím, že není zadek odpruženej, musí člověk víc hlídat oraniště a nerovnosti. Při rychlosti kolem 60 km/h se z toho stane kostitřas. Další verze už měly odpružený zadek.
Úpravy brzd. systému Vůbec to nebrzdí, ale pokud ubereš plyn, poměrně rychle to zastaví na 3-5 metrech. Pokusy s brzdami byly, ale dalo se jezdit bez nich.
Nadherně se s tím brzdí smykem.
Použité pneumatiky Snowboardy do hlubokého prašanu. Vypadaly jako velryba:-)

Obecné

Moje závady Při převrácení vrtule lítala po okolí, karbec se často obaloval jinovatkou kvůli velkému průtoku vzduchu.


TOPlist