Battlax BT57, který tam byl od výroby, by ještě tak dva, tři tisíce vydržel, ale bohužel jsem jednou ráno našel zadní kolo prázdné. Po doufouknutí znovu po dvou dnech ušlo a tak bylo jasné, že mě čeká výměna.
Rozhodoval jsem se mezi Pilot Road 2 a 3 a Battlaxem BT023 a nakonec jsem na doporučení Hamleta dal ten Bridgestone, protože by prý měl při jízdě ve dvou vydržet déle. Tak uvidíme, pokud dá alespoň tolik jako původní BT57, budu spokojený.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Opět po cca 6000 km vyměněn olej a filtr. Tentokrát Motul 5100.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 31.07.2013 |
Uskutečněno:
| 18.06.2013 |
Tachometr:
| 30500km |
-
Provedena servisní prohlídka na 24 000 km. Kontrolováno vše, co podle manuálu mělo být, včetně vůlí ventilů - vše OK. Výměna oleje (Castrol Power 1 GPS) a filtru, brzdové kapaliny a vzduchového filtru.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 10.05.2012 |
Uskutečněno:
| 10.05.2012 |
Tachometr:
| 24030km |
-
Výměna původního předního Bridgestonu BT57 za BT023, abych to nemusel řešit na jaře. Až tam vrátím baterku, tak se ještě musím podívat na přesný počet km, ale určitě jsem ji na podzim ukládal s více než 20 000. Holt asi
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 30.01.2012 |
Uskutečněno:
| 30.01.2012 |
Tachometr:
| 22710km |