Ahoj všichni co jezdíte.
Volal Píst co dělám o víkendu a já že si klidně udělám volno a on že by jel kamkoli neboť žena mu tím že vyzmizíkovala k příbuzenstvu darovala volno :o). Sám navrhnul, díky dobrým referencím že pojedeme do RABAKOVA http://jawa-muzeum.cz , navštíviti muzeum. Proč ne, nějakých 300 (respektive 360 pro Písta) kilometů nás nemůže rozhodit (podle mapy). Zkusil jsem ještě Pardubáky ale ty měli jiný program a hlavně tam už byly. Řekl jsem mu že až CHLUMCE nad CIDLINOU to znám a pak že bude navigovat i když trasa byla celkem jednoduchá. Ráno přifrčel vcelku na čas a že už měl první závadu - rozsypalo se mu replikové pojistkové pouzdro. Povídám ať ho rovnou zahodí protože není první ani poslední co se mu to stalo (mě taky). Na dráty jsem naletoval FASTONY, přetáhl je smršťovací bužírkou, do fastonů krásně pasuje autopojistka a má to věčný. Po 15 min zdržení už jsme zvesela pelášily. V Chrasti u CHrudimy to před námi za zatáčkou zašláp jakejsi meďák. Já dával pozor takže jsem dobrzdil hladce zato Píst musel tvrdě brzdit až si gumy kvikly. Pak cesta probíhala celkem klidně až do toho CHLUMCE kde chtěl Píst zastavit s podezřením na defekt - ten se ale nepotvrdil. Frčíme si zvesela dál a když jsme od RABAKOVA na "dohled" objížďka - kruci. No vzali jsme to po ní což znamenalo dalších 15km navíc ale do do muzea jsme dorazily. Zrovna odjížděli nějací motorkáři na novodobých nejawách a tak jsme měli muzeum sami pro sebe. Přivítal nás mladý Miclík který nás zkasíroval, řekl kde co ve "stodolách" najdeme a ponechal nás osudu.Prolezli jsme to pochopitelně všechno a když jsme "vyfárali" mladý Miclík byl fuč a na terase seděl starý Miclík. Píst požádal jestli si na baru můžeme dát piťoura, on že jasně, a při konzumaci orošeného štěstí jsme si s ním nádherně popovídali-zlatý hřeb návštěvy. Než jsme odjeli nedalo mi to a zeptal jsem se jestli je ten zákaz průjezdný-pro motorku by prý měl být a tak jsme to zkusily. Já razil cestu a Píst zamnou. Silnici tu dělali opravdu v kompletu takže celou vybagrovali pak makadam pak štěrk a pak jemný štěrk - a po tom jsme my jeli. V klidu na volnoběžnou dvojku a vlnilo se nám to pod zádelí jak koňský hřbet. Na druhou stranu za cca 3km jsme z toho byli venku na kloudným asfaltu tak to za to stálo. Píst pak zastavil v lese, skočil jsem z bohoušem na nádraží, a Píst že si mašiny prohodíme bo se mu jede nehezky. No ty kráso jak na tomhle mohl jet nechápu. Mašina neustále padala na jednu nebo na druhou stranu a řídit jí rovně šlo snad jen za plnýho cvalu. Na to že bych rukou ukázal změnu směru jízdy jsem neměl koule a pustit řídítka by mohl jen sebevrah. Zastavil jsem v DYMOKURECH na benzině která se ukázalo že je pouze na karty a tak tu byl klid. Pérase jsme důkladně prohlídly - boule na kolech, prasklý rám atd a našli jsme povolenou "vlaštovku". Srovnali jsme to utáhli a jeli dále - bylo to podstatně lepší ale furt to bylo ke standardu na míle daleko. V Pardubicích jsme na SHELLce dali sváču a v klidu dojeli ke mě domů. Jel jsem ještě Písta vyprovodit k němu na KAWĚ, protože samotnýho na obtížně řiditelné mašině jsem ho nechtěl nechat ale vše dobře dopadlo. Co bylo motorce už je Pístův příběh a to tu rozvádět nebudu, ale mohu snad prozradit že dnes už mu to jezdí jako po kolejích. Skutečně najeto pohodových 336km. MAX
Vlastník | MaxMI16 | |
---|---|---|
Vloženo | 11.3.2010 | |
Aktualizováno | 19.4.2010 | |
Zobrazeno | 12 192x |
zase se mi nenačetli všechny fotky a tak to tu úvodní vylosovalo z minulého zápisu časem se to spraví ale mě to sejří