PROFIL MOTORKY

Honda XRV 750 Africa Twin (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník marin.zem
Vloženo 22.2.2010
Aktualizováno 18.8.2017
Zobrazeno 9 726x
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5


Vloženo: 27.11.2013, Uskutečněno: 23.11.2013, Stav tachometru: 102942 km, Zhlédnuto: 46x


Po překonání hranice 100.000 km jsem už na záčátku sezóny plánoval dát Afriku na velký servis a to tentokrát profíkům. Po několika referencích volba padla na motoservis Petra Kauckého z Ovčár.

  • Dynojet kit (nebyl v evropě skladem musel se poslat z Anglie)
  • Olej filter Vesrah
  • Olej motul 5100 -3l
  • Ladění na motorové brzdě + měření lambdasondou
  • Okroužky výfuků (přední a zadní)
  • Rozvod.řetěz 2x
  • Rozvod.řetez olej. čerpadla1x
  • Těsnění karteru levá + pravá strana
  • Čištění + napuštění KN filtru
  • Tmel
  • Čistič
  • Červík ventilů na přední válec 3x
  • Synchronizace karburace (podtlaky)
  • Okroužky vzdušníků
  • Výměna chladící kapaliny (-20°C)


Rozvody by ještě pár tisíc km zvládly, ale pro jistotu...
Hlavně bylo potřeba vyměnit řetízek olej. čerpadla! Ten nemá napínák a byl už dost vytahaný. Navíc je hodně blízko trubičky co rozvádí olej do převodovky. Na foto je vidět.


Stavěcí červíky ventilů - na toto dát pozor, mají cementovanou dosedací plochu a časem se tato plocha vydrolí a zbytek může udělat v motoru paseku (nejvíc trpí čevík na výfukovém ventilu). 2 roky zpět jsem měnil červíky na zadním válci. Teď měněny i na předním a už to bylo sakra potřeba!


Afrika odladěna s Dynojet kitem na motorové brzdě. Konečný výsledek Dynojet + KN + Laděný výfuk 64hp (v základu 60hp).


Musím říct že po servisu se motor ztišil, průběh výkonu je plynulejší a vůbec mně přijde že má motor vyváženější chod. To je díky Dynojet kitu a seřízení podtlaků na karburátorech (podtlaky jsem zatím nedělal a kdo ví jestli původní majitelé?!)


Podle doporučení, co 12.000km kontrolovat ventily, olej měnit po 6.000. Ještě mít budíky na kontrolu podtlaků...



Tak a to by bylo vše, teď už jen měnit olej a spotřební materiál, jinak jen jezdit. Myslím, že Afrika na svůj věk i kilometry nebude mít problém

Pozn. ke kilometrům: ve skutečnosti + cca 1.200km vlivem nefunkčního náhonu tacho

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
RoXoR (0) napsal 07.07.2014 v 14:35

Zdar, idem sa opýtať, tento servis po 100 000 ťa koľko stál nakompletku cca +- :)


Nejnovější záznamy v deníku
  • Voltmetr

    Vodotěsný digitální voltmetr made in China z Aukra za 350,- i s poštou. Pasuje přesně mezi budíky, nerezový plech s voltmetrem drží na lešení úchytu tripmasteru. Voltmetr mám napojený na relé, ale daleko jednodušší je n

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 03.12.2014
    Uskutečněno: 22.11.2014
    Tachometr: 108900km
  • Automatické přimazávání řetězu

    Alias HomeMadeOiler ;-) Není to můj nápad, inspiraci dal kámoš a taky provedení na Africe mojeho bráchy. V nádobce chycené u předního válce olej -> hadička pr.6mm -> škrtící ventil -> magnetický ventil -> hadička pr

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 17.11.2014
    Uskutečněno: 17.11.2014
    Tachometr: 108800km
    Komentářů: 2x
  • Sklápěcí zrcátka

    Nahrazení originálních zrcátek sklopnými. Asi nejsou panoramatické (trochu přibližijí) ale vidět je v nich dobře. Jedná se o značku FAR. Zakoupeno přes obchod Motoman v Brně.

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 31.10.2014
    Uskutečněno: 01.10.2014
    Tachometr: 108000km


TOPlist