Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 95000 |
Motor
Ovladatelnost
Posez
Spolehlivost
Kvalita zpracování (skoro nezničitelná motorka)
LEGENDA - drží si cenu
Absence šestky
Palivové čerpadlo (po výměně OK)
Ceny náhr. dílů
LEGENDA - drží si cenu
Moje úpravy |
Vyhřívané hefty OXFORD |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Spotřeba oleje l/1000km | - |
Podvozek
Těsnost tlumičů | |
---|---|
Tuhost rámu | |
Možnost nastavení |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Výška | |
---|---|
Ochrana motoru | |
Brodivost | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 420 |
Sport
Použité destičky | SBS |
---|---|
Použité pneumatiky | 2010: MITAS E-09 zadní, E-08 přední. 2011: E-09 přední i zadní. Ideální kompromis pro on-road i off-road. Po dovolené v Alpách byla E-09 přední KO, změna na TKC 80 - s touto pneu zatím maximální spokojenost - má hustší špalky, při jízdě na asfaltu namizí tak jako E-09. V terénu jsem rozdíl nezaznamenal. |
Obecné
Moje závady | Palivové čerpadlo (originál) - oprava pomocí opravné sady. Časem výměna za podtlakové Mikuni nebo elektrické Pierburg. |
---|