Kontrola a seřízení ventilů:
zadní válec RT: sací levý 0,13mm -> seřízeno na 0,15mm
sací pravý 0,15mm -> OK
výfukový 0,20mm -> OK
přední válec FT: sací levý 0,18mm -> seřízeno na 0,15mm
sací pravý 0,18mm -> seřízeno na 0,15mm
výfukový 0,20+0,01mm -> OK
Kontrola rozvodů - zadní válec:
Klínek napínáku ve vzdál.3mm (limit pro výměnu 6mm) -> OK
+ výměna těsnění ventilového víka zadního válce
Nové spojkové lanko orig.Honda
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Vodotěsný digitální voltmetr made in China z Aukra za 350,- i s poštou.
Pasuje přesně mezi budíky, nerezový plech s voltmetrem drží na lešení úchytu tripmasteru. Voltmetr mám napojený na relé, ale daleko jednodušší je n
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 03.12.2014 |
Uskutečněno:
| 22.11.2014 |
Tachometr:
| 108900km |
-
Alias HomeMadeOiler ;-)
Není to můj nápad, inspiraci dal kámoš a taky provedení na Africe mojeho bráchy.
V nádobce chycené u předního válce olej -> hadička pr.6mm -> škrtící ventil -> magnetický ventil -> hadička pr
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 17.11.2014 |
Uskutečněno:
| 17.11.2014 |
Tachometr:
| 108800km |
Komentářů:
| 2x |
-
Nahrazení originálních zrcátek sklopnými. Asi nejsou panoramatické (trochu přibližijí) ale vidět je v nich dobře.
Jedná se o značku FAR. Zakoupeno přes obchod Motoman v Brně.
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 31.10.2014 |
Uskutečněno:
| 01.10.2014 |
Tachometr:
| 108000km |