Yamaha TDM 900A, můj sen a navíc s ABS.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - TDMka mi padla hned do ruky, i když jsem při první jizdě občas zapomněl podřazovat (dva roky na maxíku jsou znát :-)) Motorka je příjemně úzká a váha 230kg není nic hrozného, takže se dá do zatáček pěkně naklánět a využívat tak jejího sportovního charizma.
Doplňky na motorce - 2010 : Boční kufry Kappa K33N,
2011 : namontováno další příslušenství jako je prodloužení předního blatníku a vyhřívané rukojeti.
2012 : Pro lepší pocit jízdy v noci a za špatného počasí namontována přídavná mlhová světla, nové sedlo od DD tuning, LED zadní světlo
2013 : LED světla pro denní svícení
Recenze
Tak přesně tuhle motorku jsem chtěl od doby co jsem začal jezdit na motorce. (i když v té době se ještě jmenovala TDM 850 )
V listopadu 2009 se mi splnil sen a přivezl jsem si tuhle krásku domů
Výbava : ABS, padací rám, vyšší plexi, zadní kufr Givi E52.
Za sezónu 2010 najeto přes 12tis.km a maximální spokojenost :)
Podle návodu z netu jsem vyřadil z provozu klapku uzavírající airbox pod 4tis.ot za min. a musím říct, že je znát lepší reakce na plyn pod 3tis.ot. a to i na 6tku.
Za sezónu 2011 najeto 16tis.km, spokojenost pokračuje Letošní cesty nás zavedly do Italie, Francie, Monte Carla, Slovinska a Rakousko
Sezóna 2012 - přidáno dalších 13tis.km na silnicích Čech, Slovenska, Korsiky, Italie a Rakouska
Sezóna 2013 - nastali nám rodičovské povinnosti, i tak se mi podařilo najet 4tis.km, na dvou 4 denních výletech po Italii a Slovinsku.
2014: cca 3000km,4 denní pánská jízda v Italských Dolomitech + pár výjezdů kolem komína.
2015: nájezdy mají bohužel klesající tendenci, letos jen 4 výjezdy a cca 2500km. Skoro vše na prodlouženem víkendu v Alpách.
Díky za chválu na mého mazlíka . I ty máš krásný stroj . Chtěl jsem přijet na Monínec , ale práce mi to nedovolila tak snad příště
pěkná tak ať dlouho slouží a hlavně bez nehod a přeji dlouhou sezonu