Suzuki GSX-R 600 Corona allstare,dovoz Německo(první majitel v D,ČR pouze já)
Pravidelný servis Suzuki Annaberg.
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Ostrý posez, ale až po výměně vidlic za vidle z tl1000r, plus šestipístky třmeny. Brejle od PP-tuning tak jako krátké páčky titax. Dojmy byly ale parádní a jsou pořád i po těch letech.
Recenze
Do ČR přivezena srpen 2003,najeto 3.600km v originalním stavu lehce poškrabaná levá strana.Po odblokování z 25kw na 81km jí německý chlapec raději prodal.
Ani já jsem se nevyhnul uklouznutí a to do lesa,třikrát fuj už nejezdím unavenej a hladovej.Suzi to zvládla až na světo,př.kapotu a bulkou do nádrže,jinak pohoda.Po této zkušenosti na houby chodím pěšky a s košíkem.Psíčkám jsem otestoval kombi a prasklou helmu jsem vyhodil.
Suzi dostala dva laděné výfuky remus a otevřený pott z německé supersportserie,měním podle nálady,když už se pott nedá poslouchat.Předělání komplet předku-vidle USD z litra taktéž 6ti pístky,pancéřové hadice a nová br.pumpa,krátké černé páčky titax a řídítka PP-tuning 50cm.Vidle jsou o trošku těžší,ale o to větší radost dělají na okruhu.Perfektně drží stopu.Časem jsem také vyměnil stupačky,zatím za zlatý elox s karbonovým chráničem pat.Hlavně jsem odstranil ty obrovské blinkry,připomínali mi jawu 350.Nahrazeny byli diodovými miniblinkry v karbonu.
Pak už stačilo ke spokojenosti namontovat tmavé MRAčko a po stranách chladiče diody denního svícení,vypadá to božsky a mám ji zhruba podle představ.
Momentálně mám najeto 33tis.km,někdy prostě čas neslouží.Zvládnul jsem i cesty na dovolenou do Chorvatska,Itálie a několikrát do Rakouska(Innsbruck) a k sousedům do Německa a na Slovensko.Zrovna ideálním moto na cestování není při mých 190cm se na benzínkách narovnávám jako po pranýřování.A tak poslední dobou dávám přednost mosteckému okruhu.Ale tahle láska není o pohodlí a klimatizaci v autě,že.
Na suzi si dělám drobný servis sám-výměna spojkových lamel,oleje,br.kapalin,destiček,
doplňků a i vidlic.Spárování karbeců nechávám profíkum.
Originál spojka vydržela patnáct tis.km a zároveň byla vyměněna řetězovka za zlatou D.I.D.Po dvaceti se měníl rozvodový set a druhý spojkový set při třiceti.Jinak nemám žádné větší problémi.Co do motorky dáte to vám odevzdá na zážitcích a spolehlivosti.Do motoru dávám Motul 15w50 double ester.
pěkně vymazlenej SRADík a v těhlech barvách je snad nejhezčí
Mazel, 10b
máš to vymazlený a vyvoněný ,10 tutovejch
Hodnocení také za 10. Dovolenou do HR bych taky jednou chtěl jet ale s rodinou to jde pouze autem.
...10b