... a odstranění chcípání po přidání plynu" ...
... Tak jak jsem slíbil,píšu jak se podařila/nepodařila provedena oprava ... Jedu,jedu a zničeho nic se výkon motoru ztratil a já zůstal poprvé viset.Ani opakované startování koštěti život nepřineslo,tak mě nezbývalo nic jiného než pokračovat po svých.Naštěstí byla poblíž benzínka,tak jsem tlačil jen kousek.Nechal jsem motor schladit a po pár minutách Nimbus znovu oživl.Dojel jsem domů (1,5km) kde motor znovu službu vypověděl.Druhý den se vše opakovalo.
Pohledal jsem rady na www.skutrforum.cz a nakonec jsem se rozhodl rozebrat,vyčistit,trysky a vlastně komplet karburátor a ejhle,závady zřejmě odstraněny.Je možné,že problém byl i ve zvětralém benzínu.Naposledy jsem tankoval do plna před zimou,vyjel jsem vlastně až před pár dny,tak jsem dočepoval do plna četstvý,jezdil v kuse po městě a nechal motor bublat i na volnoběh přes hodinu v kuse.Další den taky a vše je zatím OK.Jóóó a první ranní start na jedna.Po opravě najeto cca 170km a zatím bez problému.Viva My Scoot :) .
PS - jen jsem při dotahování jedne trysky serval tu drážku pro plochý šroubovák,tak mě čeká odvrtávání.Co už - opět je na scéně Pán Pitoma :)
Vlastník | jakattara | |
---|---|---|
Vloženo | 23.7.2009 | |
Aktualizováno | 21.6.2020 | |
Zobrazeno | 39 337x |