Změna k lehčí, ale výkonější motorce. Sice jsou pryč pohodlné vyjížďky, ale opět změna, kterou potřebuji.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Změna k lehčí, ale výkonější motorce. Sice jsou pryč pohodlné vyjížďky, ale opět změna, kterou potřebuji.
Recenze
Co k ní říct, asi jen to, že je to stará dobrá Suzuki .
Vzhledem k výbavě : podsedlový kryt se světlem + zadní lízátko s krytem řetězu zn. Ermax, pancéřky, karbonové kryty, rotační tlumič řízení GPR, LED blinkry, laďák Scorpion, gripy GSX R, ukazatel zařazené rychlosti PZ Racing , stompgrip na nádrž, KN filtr, přepáčko , nové gumy Pirelli Dragon Supercorsa SC 2. Trochu jsem laboroval s převody, poněvadž 15-44 bylo sice velmi zábavných , krásné výjezdy, maximálka šla pryč,ale ta není nikdy až tak důležitá, pak jsem dal zpět sérii 15-42 a změna byla na mne až moc razantní, poněvadž některé zatáčky , které jsem zvládl před tím projet na 3, tak jsem je začal projíždět podtočené a nyní tam musím dát i 2 a to mne nutí být opatrnější při výjezdu, tak nyní tam zkusím dát 16-42. Podle mě motor GSX R 750 šlape ideálně nad 8 tis. otáček , proto je potřeba ty převody trochu doladit.
nádherná
No pane,jasných 10 bodíkou putuje do Přívozu-kráska/myslím mašina,ale ten batůžek taky/. Díky za hodnocení a na ty láďáky se určitě domluvíme.
krasnej bike, libi se mi moc jeji cumak a ta modrobila ji sedne nejvic 10b