OldSchool, dobrý výkon, dobrý podvozek, výborné brzdy, přijatelná spotřeba. DynoJet Stage1,K&N filtr. Od 140 km/h nebolí zápěstí a motor na šestku už dobře táhne, takže se i dá cestovat.
Recenze
Po městě trošku trápení, spojka jde docela ztuha... Mimo město hbitá motorka, podvozek bere i nerovnosti bez problému. Tuhý rám, v zatáčkách ani náznak vlnění, do pomalých zatáček se musí trošku nutit, přímý směr stabilní.
2010-na tuhle sezonu bude výměna zadního centrálu, ten původní byl bez dusíku a taky to tak vypadalo...při větším zahřátí rozhoupání celého zadního odpružení (takže k diskuzím zda dusík, nebo vzduch...jednoznačně dusík). 2011-výměna pístních kroužků, gufer ventilů, zabroušení ventilů. Honování ve válcích ještě bylo.2012-výměna oleje, těsnění a dusíku v zadním centrálu, výměna oleje v předních vidlicích, nové brzdové desky na předku. Přehození řazení na reverzní. Podložení centrálu (zvednutí zadku) o 15mm.
krasavica
Můžu jen pochválit
Nádherná Yamaha! 10b
krasavice!!! 10b!
Nádhera a v původnim stavu ! Dávam za deset Jo a byla znát ta úprava DynoJet ?