renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF 750 (1993)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník petr0604
Vloženo 11.5.2008
Aktualizováno 30.5.2011
Zobrazeno 4 510x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Yzfko (rok 1993) zcela v seriovém provedení, jiné jen drobnosti jako přední plexi (Ermax), výfuk (Scorpion), motor (dárce orgánu byla Fzr 1000 Exup ročník 1995).

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Recenze

Dojmy po koupi 2008

Zatím ji mám jenom chvilku, ale jízdní vlastnosti mi přijdou celkem dobré. Motor jde krásně odspodu (2500ot/min) a jede fakt dobře.Rychlý stroj, myslím si že vhodný i pro cestování.Ale je vcelku těžký - zase je to poctivá kovářská práce

2010 - zima

Mašina se v sezóně 09 rozežrala oleje...Najeto cca 4000km. A protože mě to už moc rozčilovalo rozebral jsem s bráchancem motor a začal koncert shánění dílů... Těsnění,
kroužky (nakonec origo Yamaha), o-kroužky na vodu atd. Měření ovality válců dopadlo dobře, písty taky, pístní čepy prakticky bez opotřebení - vše s dostatečnou rezervou v toleranci
Momentálně mi schází asi to nejdůležitější - válce ( jsou na honování). Čekám spotřebu oleje tak do 0,3l na 1000km. A pro rýpaly: hlava byla dělaná ještě než jsem mašinu koupil.

2010 - konec února

Takže motor už má nové kroužky a přehonované válce, spotřeba oleje by měla být OK. Motor mi pomáhal skládat PKristek (tímto ho pozdravuju a moc děkuju ). Naskočil krásně, teď jen seřídit karburátory, nastrojit a jedem...Nalakovány nově boční stěny rámu, loupal se. Lakoval Mgr. Chajda, kterému patří dík.

2010 - polovina března

Motor už běžel, vše vpořádku, jen tekla voda u termostatu. Dal jsem nové o-kroužky úplně všude, ale tuhle přírubu jsem jaksi netrefil Takže jsem je vyměnil za správný rozměr a hurá,voda neteče. Elektroinstalace pospravovaná, natáhnul jsem ji do nových husích krků. Posléze jsem při startu zjistil, že mi teče zkrz víčko chladiče voda. Zkusil jsem jiné víčko,ale nepomohlo to (cladič celkově vypadal jako kdyby prošel oběma válkami). Nakonec jsem zakoupil chladič z jiného yzf a spokojenost, je jako nový. A dneska mi přišly komplet kapoty v šedé metalíze (orig. lakování),takže ještě budu muset dolakovat do šedé nádrž a přední blatník. Prozatím asi zahájím sezónu se starýma kapotama, musím něco přišetřit na lak...

2011 - březen/duben

Proběhla změna kapot za šedé, dolakoval se blatník a nádrž, opraveno víčko pal.nádrže, opravena elektrická instalace ke světlometům (někdo zbastlil, já uvedl do originálního stavu).

2011 - Květen

Motorka prodána novému majiteli, tak doufám, že bude spokojený. Její uvedení do bezvadného stavu mě stálo hodně peněz a spoustu úsilí. Ale jak se říká:DĚLÁM TO PRO LIDI.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
petr0604
petr0604 napsal 26.05.10 v 20:44

Díky moc za pochvalu

green
green napsal 20.05.10 v 16:20

Už je to holt babička tak potřebuje "doktora" aby ji dal do kupy. Taky generálkuju, ale zase pak bude klídek. Stejně je to ale pořád mašina jak řemen ! Za 10 samo..

Více komentářů



TOPlist