PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 1000 (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Cmelak007
Vloženo 9.4.2009
Aktualizováno 8.7.2010
Zobrazeno 11 084x
HODNOCENÍ PROFILU OD 47 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4


Vloženo: 06.05.2010, Uskutečněno: 01.05.2010, Stav tachometru: 11750 km, Zhlédnuto: 29x


Text jsem psal v roce 2008, kdy jsem jezdil na ER-5. Ponechávám beze změn. Kufr Krauser K-5 RefleX (objem 47 litrů). Koupeno v SA moto v červenci 2008. Krásný a kvalitní kufr, do kterého se vejdou dvě helmy (bez aerodynamických doplňků). Bohužel vzhledem k šílené ceně (nevím, jak to jinak nazvat) asi ne pro každého. Základní cena je 5750 Kč. Jako doplněk jsem si nechal namontovat opěrku pro spolujezdce za 1392 Kč a držák zavazadel (zahrádku) za 1676 Kč. Kufr tedy celkově vyšel na 8818 Kč + nosič 3608 Kč. Celkem 12426 Kč a to ještě bez práce! Jako častému zákazníkovi mi jej sestavili a namontovali i s nosičem zdarma, ale zřejmě to není obvyklá praxe.

Čtrnáct stovek za opěrku je celkem nehorázná cena, pro spolujezdce je ale k nezaplacení. Ne proto, že by se o měl opírat (to by nosič nezvládal). Při nerovnostech na silnici s ní záda totiž občas přijdou do styku. A to je pak nepochybně příjemnější, než narážet na tvrdou plastovou hranu s panty. Pořád je to však kus gumy, kterou by si někdo zručnější určitě mohl vyrobit za pár korun sám…

Držák zavazadel (zahrádka) je taktéž výborná věc. Samozřejmě za předpokladu, že kufr budete zatěžovat o mnoho více, než je předepsaných směšných 5kg. Nutno však počítat, že vyšší předměty, ukotvené na zahrádce mají i větší aerodynamický odpor, takže tlak na kufr a nosič je dost velký. Mám vyzkoušeno zatížení kufru asi 15 kg + helmu s tašku navrch při jízdě na plný plyn na dálnici (tachometrových 170-180km/h) a zatím bez újmy (na Z1000 jsem jel se samotným kufrem 220km/h a bez problémů). Kufr se už ale dost hýbe a na držáku pruží. Poznáte to hlavně při pomalé jízdě ve městě - proplétat se s plnou bagáží mezi auty není zrovna nejlepší nápad... Přední kolo je dost odlehčené a motorka má při rychlém startu tendenci se zvedat, při manipulaci a pomalé jízdě pak padat do stran. Není to nějak hrozné, ale při plné zátěži je s tím třeba počítat.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Servis ve 30.000km+vyhřávané rukojeti Oxford

    Po velmi dlouhé době, kdy jsem příliš nejezdil, se celkový počet ujetých km konečně přiblížil 30 000. Z původních tří autorizovaných servisů v Praze zbyla pouze jediná možnost. Servis Kawasaki ve Vrbovce byl zrušen, Sark

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 25.04.2012
    Uskutečněno: 25.04.2012
    Tachometr: 30000km
  • Výměna řetězové sady

    Tak jsem po 28,800km zjistil, že mi nějak moc cuká motorka a nechal si vyměnit řetězovku, která byla totálně na odpis. Koupil jsem DID od firmy Motořetězy za 3500 Kč včetně poštovného a měrky na řetěž (stála cca 200 Kč).

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 19.07.2011
    Uskutečněno: 19.07.2011
    Tachometr: 28800km
  • GPS Garmin 2460LMT (Lifetime) + RAM Mount držák na moto

    Pořídil jsem si novou navigaci Garmin a k ní i úžasný držák na moto. Nejprve model 1390T, který mě bohužel těžce zklamal v tom, že neukládal a dokonce ani nezobrazoval trasy, což je v dnešní době skutečně tristní. To je

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 15.07.2011
    Uskutečněno: 14.07.2011
    Tachometr: 28500km
    Komentářů: 3x


TOPlist