Jedná se o motocykl, zakoupený vloni v srpnu v Jižních Čechách v obci Kačlehy již od druhého majitele. Ten ji využíval denně na cestu do práce a zpět.
První dojmy - První jízda celkem proběhla dobře, kromě jednoho vjetí kolem sajdy na obrubník. Dále bylo nutné hlídat rychlost při nájezdu do levé zatáčky, kdy měla sajda snahu jezdit kolem nad zemí. Ale jinak dobrý. Je to úplně o něčem jiném než jízda sólo.
Recenze
Vzhledem ke stavu značné koroze jsem se rozhodl ke komletní obnově laku. Během zimy byl motocykl celý rozebrán , části opískovány a nastříkány. Některé věci se koupily nové, jako třeba dráty do ráfků a výfuky / Jawa/ něco se renovovalo /nefunkční tlumiče pérování/, něco se jen vyleštilo. Kvůli dlouhým lhůtám na chromování nebyly některé části nachromovány podle původního záměru. Výsledek vidíte na fotografiich. Jinak můj podíl na těchto pracech nebyl žádný, vše je práce mého kolegy Luboše, který odvedl velmi dobrou práci v těch podmínkách jaké byly. Podílel jsem se pouze finančně.
Na jaře bylo do Dněpra namontováno bezkontaktní zapalování což se kladně projevilo na chodu motoru a hlavně byla odstraněna jedna z možností poruchy zapalování. Jediná věc, která se nepodařila je seřízení karburátorů. Pokud se plyn přidává plynule je vše v pořádku. Jakmile se přidá prudce, motor má tendenci se buď zahltit, nebo nemá dostatek paliva. Jakmile se ubere, je vše v pořádku.
Jinak jízda, je to prostě něco, co na jiném motocyklu nelze zažít. Zatím jsem najezdil jenom okolo 2000 km, ale vždy jsem dojel. Motor má najeto 26 000 km a jsou tam nové písty, protože předchozímu majiteli jeden praskl. Takže uvidím jak to půjde dál. V prosinci se chystám na zimní sraz , který pořádá Ústecký Motocountryclub.
parádní stroj i popis.
Krásně opravená motorka
to je stejně fajn život na těch Dněprech a Uralech !
moc hezká,ať slouží.10 bodíků