Popis motorky jednou dvěma větami, netuším co byste tady chtěli číst kromě toho co je veřejně známo
Motorka koupena od acura-spol. (Chomutov)
Výška jezdce: 181 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Dražší za málo toho navíc
Honda XL750 Transalp: Zatím asi moc velký a silný na začátek, možná bude další
Honda NC750X: Dražší ale automat bych klidně bral, možná bude další
První dojmy - Po spoustě výzkumu a zkoušení ideální model na začátek. Lehký ale dost silný na dálnici i nějakou tu nálož. Zvládne v pohodě polňačku a pole, ale do bláta už bych se bál. Má kontrolu trakce a dostatek asistence pro začátečníka. Infotainment je tragický, dám si tam mobil. Jinak je obrazovka ok, ukazuje všechno co potřeba a nic navíc. Motor údržba atd primitivní, ideální pro začátek. Cena myslím bezkonkurenční. Nic jiného s takovou výbavou a vlastnostmi jsem nenašel.
Motorku bych doporučil pro - Začátečníci nebo důchodci (no shame). Při mých 181cm pohodlně dosáhnu na zem obouma nohama najednou. Je ještě dost lehká na to manévrovat s ní v garáži bez držáku.
Doplňky na motorce - Originální padací rám, kryty řídítek, zásuvka, centrální stojan. Byli na modelu co měli skladem, tak jsem to vzal jak je, i když by se aftermarket našli možná levnější a lepší.
Přikoupím držák na mobil a batoh na sedadlo spolujezdce. Časem možná mlhovky nebo lepší světlo (vypadá že je slabé).
Recenze
Po spoustě výzkumu a zkoušení ideální model na začátek. Lehký ale dost silný na dálnici i nějakou tu nálož. Zvládne v pohodě polňačku a pole, ale do bláta už bych se bál. Má kontrolu trakce a dostatek asistence pro začátečníka. Infotainment je tragický, dám si tam mobil. Jinak je obrazovka ok, ukazuje všechno co potřeba a nic navíc.
Motor údržba atd primitivní, ideální pro začátek.
Cena myslím bezkonkurenční. Nic jiného s takovou výbavou a vlastnostmi jsem nenašel.
Na start je tohle určitě výborná varianta. Vypadá dobře