Starší, ale pořád italsky šaramantní stroj s osvědčeným motorem od Hondy. Úsporný a s obrovským přepravním prostorem.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Jsem motorkář,a proto seznámení se skútrem bylo poněkud váhavé. Je to ale jen o zvyk. Po několika desítkách km už padne do ruky tak, že v zatáčkovitém terénu dokáže být nepříjemný i klasickým motorkám. Starty na semaforech bez konkurence.
Motorku bych doporučil pro - Hexagon 250 GT je naprosto univerzální moto. V městském provozu se cítí jako ryba ve vodě, za městem poskytuje pohodlné cestování rychlostí 80- 90 km/h i se spolujezdcem a nákladem, přičemž spotřeba nepřesáhne 3,5 l/100 km.
Recenze
Piaggio Hexagon GT 250 mi padlo do ruky víceméně náhodou. Hledal jsem úsporný stroj na dojíždění do vzdálenosti cca 50 km - a našel.
Jízda je pohodová, malá kola sice nefiltrují díry na ulicích na jedničku, zato poskytují prostor pro překvapivě velký kufr. Na skutru je navíc tovární konstrukce, která umožňuje osazení dalšího kufru (topcase), takže zavazadlový prostor se stává obrovským. Jednoválcový čtyřtaktní motor 250 ccm od Hondy je léty osvědčený a tedy bezproblémový. Na předním kole je jednokotoučová brzda, vzadu bubnová. Průměrná spotřeba je 3- 3,5 l/100 km. Cestovní stálá rychlost je 80 - 90 km/h, maximálka 120 km/h. Překvapivý je tah motoru do kopce, stroj udrží rychlost 80 km/h i do velkých a táhlých stoupání. Z tohoto důvodu se dá Hexagon směle používat jako stroj na cestování, pokud vás neodradí uvedená cestovní rychlost. Sedlo je dost prostorné a pohodlné pro jezdce i spolujezdce (ne nadarmo má skutr v označení GT - Grand Tourismo). Ve městě je Piaggio také velmi hbité a ovladatelné. Servis naprosto běžný, bezporuchový provoz je dán jednoduchostí stroje a výběrem léty osvědčeného motoru.
Přestože Hexagon GT má už jako model pár let za sebou, stále je na něm vidět elegance a "švih" italské designérské školy, pořád je to hezký, oku lahodící stroj.
je až neuvěřitelné , že tahle kráska je z devadesátek. Italové jsou nepřekonatelní v designu , tak ať ti slouží ke spokojenosti ještě další roky