ČZ 250 Enduro v prevedení pre Kanadský trh.
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Vždy ma zaujímali exportné modely. Motorku som kúpil od známeho ktorí ju priviezol z Kanady. Na motorke chýba plastoví bočný kryt a par drobností.
Recenze
Oproti známejšiemu oranžovému prevedeniu má hliníkovú nádrž, ktorá je prichytená na ráme koženým remeňom ako mal pán Falta na svojej motokrosovej mašine. Okrem nádrže je rozdiel aj v prepínači svetiel, blatníky sú preston USA výrobi, kryt výfuku a bočný plast sú v iných farbách. Toto prevedenie pravdepodobne vzniklo na obzvlášťnenie trhu. Prikladám aj fotky originálneho prospektu tohto motocyklu.
Mrahunec
To se nedivím. Ani já bych si asi nenechal kvůli něčemu takovému utrhnout rukáv.
Takže ještě jednou pogratulujeme ke koupi a popřejeme co nejvíce radostných chvil s tímto strojkem!
Každopádne ten pocit že by som sa upísal komukoľvek na čokoľvek pre mňa platí aj teraz preto som ju musel hneď kúpiť.
Krautkopf
Do nejbližšího Svazarmu 25 km a tam byli dva kousci - vůči mně tehdy pochopitelně dva staří a zejména zasloužilí dědci, kteří vyčerpali skromný příděl. Bez dalšího komentu.
Kdo chtěl jezdit, musel si pomáhat úplně jinak. Pod Svazarmem fungovali i další dva chlapi, kteří jezdili plechovky A2 - 1300ccm, k nim jsem mohl chodit "na brigády", takže mám celkem dobrou představu.
Bavím se o volném prodeji motorek s přístupem na veřejné komunikace, nikoli o nafasování pseudozávodní motorky.
Targus - lidi v té době chtěli embéčko nebo žigula. Těch, co by trhalo ruce, bys spočítal na prstech jedné ruky. Kdo na něčem takovém potřeboval fakt jezdit, tomu ji svěřili ve Svazarmu.
Za takovou motorku bych se v té době upsal komukoli k čemukoli...
No, bude to chtít lehce oprášit a mírně rozchodit, ale je to nádhera. Věčná škoda, že se něco takového neobjevilo na československém trhu. Lidi by komoušům utrhali ruce...