Něco co jede, brzdí a zatáčí. Do teď jsem sedlal choppera. Jsem zvyklý na kus poctivého železa a tohle je úžasná koloběžka.
Motorka koupena od První Kozí - Perfektní přístup a byť jsem tam zavítal poprvé, bylo to jako bych tam jezdil léta. Mechanik Jirka je velmi zkušený a vše dělá poctivě. Takové lidi velmi uznávám a celkem jsou všichni z První Kozí velmi vstřícní.
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - Sedli jsme si po prvních 20km. Díky zapůjčení předváděčky jsem byl rozhodnutý velmi rychle.
Motorku bych doporučil pro - Každý kdo si rád užije sportovní jízdu a chce motorku řídit. Pokud bych se jen chtěl přesouvat z bodu A do B koupil bych si GS.
Doplňky na motorce - Instalované doplňky jsou padáky, přídavný světla, vyhřívaný hefty i obě sedla, topík 52 litrů + boční kufry 59 litrů, hlavní stojan, quickshifter nahoru i dolů. Mám verzi bez radarů, čím méně kurvítek, tím lépe.
Recenze
Chtěl jsem motorku s duší, aby nedělala všechno za mě. Musí se řídit a jezdec jí musí cítit pod sebou. Je spíše sportovně naladěná na silnici. Motor se rád točí a je to radost. Téměř půl koně na kilo, měl jsem pocit, že všechny plechovky jezdí na jedničku. Brzdy jsou excelentní a hodně ostrý, podvozek bylo třeba nastavit. Popsal jsem to ve vláknu pro tento model. Tovární nastavení je na nic. Zvládá v pohodě lehký terén. Ovladatelnost odpovídá hmotnosti. Spotřeba je zatím 5,8 litru, ale ještě si to sedá a já mám trochu divokou pravačku. Úložný prostor žádný. Po nasazení origo kufrů je tam 111 litrů na cestování. Proto jsem jí kupoval. Jezdím dost po Evropě a plánuju Kavkaz.
Pár blbinek z Aliexpressu, je fakt že botičku bylo třeba upravit frézkou.
Bobo_Vevercak: jasně díky moc
výběr už je rozhodnut, jen čekám na únor s objednávkou
LastOne a co ti brání? Není nejlevnější, ale když jí miluješ není co řešit
Tory díky
Moc krásná . .
Guzzi s kardanem by se mi taky líbila v garáži.