můj první motocykl spolehlivý (34.000km bez závady), všestranný, dobře vypadající, trošku "vymazlený"
Výška jezdce: 195 cm
Recenze
Zkušenosti: po první sezóně, kdy jsem se víceméně já učil, jak se jezdí (a velmi mi v tom pomohly výlety s partou okolo brněnského DMOTO) jsem v zimě trochu zapracoval a vyměnil originální - poměrně tvrdé- sedlo (na zakázku vyrobené u francouzké TopSaddlery) a pak už to šlo v nové sezóně ráz naráz - celkem výrazné vibrace v rozmezí 4-5 tisíc ot. jsem úspěšně eliminoval (stejně jako dříve poměrně časté rozkmitání řidítek ve vysokých rychlostech nebo na výjezdu ze zatáčky) tlumičem řízení, po přečtení srovnávacích testů jsem vyměnil lauf za LeoVince SBK s vyjímatelnou vložkou (už tak výborný zvuk sériového výfuku se fakt o dost změnil určitě k lepšímu) a pocítil tak dle testu výrazně zklidněnou lajnu krouťáku a cca 10 koníků navíc (takže nyní cca 120) a dovybavil několika drobnostmi (viz "další informace").Motorku mohu doporučit i poměrně vysokým lidem, sám s mými 194 cm rozhodně mohu být přkladem, že i dlouáni se sem celkem pohodlně vlezou.Mohu doporučit jak zkušeným jezdcům (v partě mám papírově nejslabší motorku, ale rozhodně na chvostu nejezdím ), tak i začátečníkům - těmi ale myslím někoho rozumnějšího, než jsem byl já, který jsem prakticky poprvé v životě (mimo motoškoly před 15 lety) sednul na motorku. Chce to opravdu vzít rozum do hrsti a jezdit tak říkajíc na půl plynu, protože jinak to člověka vytrestá..
Cesty: Slovinsko, Itálie, Sardinie, Rakousko, Slovensko, Švýcarsko, Německo
Další info: řidítka Tommaselli, výfuková soustava LeoVince SBK titan, polohovatelný tlumič řízení MATRIS, zrcátka FAR, padací hříbky KAWASAKI, LED blinkry, sedla TOPsaddlery
pěkná mašina
Super stroje a sedlo je mazec
Nojo, 2 hrnky navíc neznamenají nic víc, než 2 hrnky navíc - byl jsem tento čtvrtek na brněnským okruhu v rámci ProSpeed dne kroužit - a s ST3 jsem dosáhl na 2 desetiny vteřiny stejného času jako s touhle japonskou kočkou...což je zajímavý, když si uvědomím, že Špageta má o cca 15 koní méně a 25 kg více,ale o trochu lepší krouťák....2.40:535 není kdovíco,ale to mne netrápí, v zatáčkáchse dá jet i s tím cesťákem na kolínko a to svědčí o super podvozku cestovního mamuta
No na japonskej bajk je to fakt kočička! I když má 2 válce navíc !
Nazdar, vyšlo to na cca 350€<br />
Mrkni na www.topsaddlery.com