Malá italská stylovka, ideální na hodně krátké trasy po městě.
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Hned od začátku jsem byl nadšenej, okamžitě jsme si padli do noty. Vždycky jsem na ní vypadal jak gorila na tříkolce, ale nikdy mi to nevadilo. Ideální stroj pro hustý městský provoz. A v noci bylo možný urazit trasu z práce v Holešovicích domů do Nuslí i za jedenáct minut :))
Motorku bych doporučil pro - Pro lidi ve městě, kteří mají rádi to italský štýlo a nepotřebují nebo nechtějí jezdit rychle.
Recenze
Chtěl jsem jí od mých devatenácti, kdy jsem jich viděl stovky v Barceloně. Byly všude, jezdili na nich pošťáci, dělníci, manažeři, pankáči, prostitutky... Jezdili tam na tam nich tenkrát fakt všichni a bylo to boží.
Jak už jsem psal, pro provoz ve větším městě je to ideální stroj. Proplete se všude, vejde se všude, spotřeba zanedbatelná, dokonce se do ní vejde i menší nákup. Samozřejmě na delší trasy to není, do kopce to jede max. 70 a cestou k Cukráku se připravte na to, že vás budou potupně předjíždět náklaďáky. Ale na rychlejší ježdění mimo město Vespa vážně není dělaná...
Koupil jsem jí dovezenou z Itálie, kosmetiku a "machr index" jsem absolutně neřešil a tak mi nevadilo, že už jí někdo položil na bok, nebo že má na výfuku rez... Chtěl jsem užitkovej moped, které se mi bude líbit a kterej mi zlepší náladu cestou z práce. A to Vespa splnila dokonale. Vypekla mě jen jednou, když vyhořela elektrika, samozřejmě v noci za Prahou :)) Jinak na svůj věk úžasně spolehlivej stroj. Vůbec se nedivím, že měla před lety na jihu takový úspěch.
Co si budeme povídat... Nejede to, nijak parádně to nebrzdí, mimo město se to vleče jak z Úsvitu mrtvých... Ale nic z toho není u Vespy podstatný. A i když na mě je malá, spolujezdkyně měla překvapivě prostoru spoustu, víc, než na mnoha motorkách. Samozřejmě protože já sám vážím skoro sto kilo, každý další zatížení vedlo ještě k dalšímu zpomalení... Stejně to ale byla vždycky sranda. Už na ní nejezdím, brzy však Vespu snad předám dceři a sága bude pokračovat.