PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZR 7 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Emik82
Vloženo 3.5.2024
Aktualizováno 3.5.2024
Zobrazeno 185x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Super oldschool stroj. Přijde mi, že by z něj byla super stavba...třeba si někdy udělám čas. Za mne skvělý návrat za řídítka...nic přemotorovaného, esteticky stále velmi povedený starší stroj, který pobaví i zajocha i starocha:) Jo a pozor...vůbec to nesv

Více fotografii

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - Strach a radost zároveň. Vracel jsem se do sedla po dlouhé době. Zadní brzda nebrzdí...ale to nebrzdí na žádné motorce:) Je jasné, že nějaké mechanické opravy budou nutné...přece jen na té mojí dlouho nikdo nejezdil. Strašný hluk a vítr v helmě... ale to je na každém podobném a starším naháči. Za mne... přední štítek nutný a jakmile jsem ho nandal, situace se hodně zlepšila.

Motorku bych doporučil pro - - kdo má chuť na super custom projekt - klidné lítání kdekoliv kdykoliv

Recenze

Vracel jsem se na moto po 20 letech sezení v autě. Kamarád prodával, měl jsem info o komplet historii...tak jsem koupil. 2 roky ježdění a spokojenosti a super zážitků.
Motorka se celkově dost houpe a je měkká na předku. Každé intenzivnější brždění je spojené se zapíchnutím vidle skoro až na doraz.
Brzdy poměrně funkční, na takto starý stroj.
Není problém motorku v zatáčce lehce pokroutit...není to úplná žvejka, ale kroucení rámu je občas celkem zřetelné. Na druhou stranu...jsou to emoce a baví to.
Řízení v podstatě dost intuitivní, žádné elektronické funkce, které by ho rušily.
Občas vypadává náhon od budíků, ale to jsem zažíval i na předešlých starších kusech.

Motor má radost v otáčkách cca nad 6000, ale dá se s ním v klidu jezdit i mezi 2 - 4 000.
Překvapivě se dobře zvedá z nízkých otáček, ale legrace je fakt až kolem těch 5500 a výš.

Po výměně gumových přírub ke karburátorům a všech lanek včetně toho plynového...velmi spolehlivá moto, která vždy naskočí na první škyt.
Je potřeba si zvyknout s prací ovládacího prvku u levého kolena - otočné kolečko na štelování volnoběžných otáček. Za mne...každá jízda nutná manipulace s otáčkami. Jak se motorka zahřívá...jdou točky automaticky nahoru a je potřeba je ubírat.

Studený start na ruční sytič...bez plynu. Na první škytnutí... teplý start bez sytiče... a taky do pohody bez plynu.

Výkonově nic nechybí...jede to s úsměvem cca do 180, ale od těch cca 130 nahoru už to není pohodlné z hlediska proudění vzduchu. I když malé plexi, které jsem dodal...tomu hodně pomůže.

Miluju ten zvuk 4 válce v řadě...spodní otáčky si brouká... vysoké točky už se nedají moc poslouchat:) Ale ten charakter motoru je zábavný a fajn.

Na moto se dá skvěle jezdit i po městě, jen spotřeba je na můj vkus spíš vyšší = klidně kolem 6 - 6,5l. Na dlouhé cesty pro mne trochu nepohodlné...hodně nutí dlouhá stavba držet váhu na rukách a ty namačkané gule na nádrž...au:) Ale cokoliv do 150km naprosto OK.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist