renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Freccia C9 (1987)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Heeell
Vloženo 23.12.2023
Aktualizováno 16.2.2024
Zobrazeno 2 711x
HODNOCENÍ PROFILU OD 39 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Naprostý UFO, je až k neuvěření, jak Italové dají do sériové výroby takovouto ztřeštěnost.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - před třemi měsíci jsem si jí koupil jako projekt na dlouhé zimní večery , a podmínky byli jasné, chtěl jsem maloobjemový relativně našlapaný dvoutakt italské provenience ..koukal jsem po německých servrech.. bylo toho tam minimální výběr a velké peníze, tak Itálie a tam celkem je toho dost, jen ty ceny jsou od dob, kdy mě dvoutakty zajímali, někde jinde .. Nakonec se povedlo koupit v ČR za rozumný peníz

Motorku bych doporučil pro - Pro nadšence, toto už není motorka pro mladé kluky na naučení, je to nádherný Italský design ..

Recenze


Je to má první italská motorka, nemám žádnou nostalgii ke značce Cagiva , má první motorka po fichtlech a Simsonech byla Honda MTX 80 a tu jsem si z nostalgie koupil nedávno znovu ..
Padla mi do oko Cagiva Freccia C9, první série ze řady Freccia.. moc toho na netu o tomto modelu napsáno není a tak jsem se přidal do soukromé Italské skupiny na FCB Cagiva Freccia C9 určená jen pro tento model a tam se mi otevřela Pandořina skříňka této motorky a lidí kolem ní..
v ČR byla na inzerátu kupodivu jedna tato, samozřejmě upravená svépomocí, tím že náhradní díly se fakt špatně shánějí, tak se nedivím, že se v ČR s těmito stroji improvizuje s opravami.. jako ze vsemi maloobjemovými stroji, kde se na ní 16 letí kluci učí jezdit a za rok to pošle dál, kde se učí další motorkář, i tato motorka si prošla šíleným životem, v zahraničí už dle toho kolik si za ní říkají peněz, usuzuji , že už přišla do stádia sběratelství,, u nás to tak není, kdejaký blbý "fichtl" ( mám také tyto stroje ) si někdo říká více..
co mě naprosto přimělo k tomu jí mít je ten UFO přední blatník a ty dva výfučky co vylejzají vzadu u zadního světla .. to prostě nemá chybu..

chyběl přední UFO blatník, origo. přední a zadní blinkry, kryt řetězu, celý vzduchový airbox, olejová nádržka na přimazávání do benzínu zrcátka a nějaké drobnosti..
sehnat na to díly je zajímavé, na motor jde sehnat celkem všechno i v ČR , ty motory se dávali do různých typů, ale vše ostatní jde snad pouze jen od Italů, taková blbost jako vložka vzduchového filtru , nejde nikde jinde než v Italii koupit, , po měsíci šmejdění po italských servrech, a pomocí překladače dorozumívání se, se vše podařilo sehnat.. kupodivu mají hodně dílů k dostání fungl nové origo zabalené, žádná druhovýroba, prostě mají to skladem, stojí to teda dost..
začalo se rozebírat, brousit , sundavat 15 nánosu barvy , co se za ty roky nahromadily, nějaké plasty posvařovat, příprava pod pod lak, lakovaní, lepení polepů a finále polití bezbarvým lakem..
lakování ...
no a pak ta hezká část, skládaní :

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hříbek
Hříbek napsal 30.12.23 v 21:30 10b.

Nádhera 125tky z teto doby letěli jak blázen taky jsem ji v roce 2001 chtěl, nakonec jsem měl Gileru. Pěkná práce

Boss.trx850
Boss.trx850 napsal 30.12.23 v 20:38 10b.

Pamatuji si ji jako kluk z katalogu. Tehda úplně jiná galaxie, než produkce motorek u nás. Moc hezky jsi ji udělal. Věřím tomu, že už je jich jak šafránu. Ať ti dělá radost.

Fusioon
Fusioon napsal 30.12.23 v 20:24 10b.

geniálna práca

callowsick
callowsick napsal 30.12.23 v 20:13 10b.

RomanSS
RomanSS napsal 30.12.23 v 13:44 10b.

to je nádhera ty

Více komentářů



TOPlist