Další z okruhových klasik začátku 90. let minulého století. Poslední ročník, kdy to za něco ještě stálo.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Kde je okruh? Kde jsou zatáčky? Tohoto štírka nic jiného nezajímá.
Recenze
Jedna z motorek, na které máte pocit, že se nedá řídit rovně. Oproti většímu bráškovy (GSX-R1100) působí lehce a především drobně a mrštně. Sama v člověku evokuje pocit, při kterém máte chuť motorku naklánět za hranice maximálního možného úhlu až do bezvědomí. Je to jedno z nejzajímavějších okruhových náčiních z přelomu 80. a 90. let. Rok 92 byl poslední rok, se kterým z motorek odešel krom karburátoru i kus ducha. Rok, kdy kromě přelomové změny typu chlazení motoru i rok, kdy člověk ztrácí pocity a radosti z jízdy. Toto není pro dnešní posery, co potřebují xy elektronických serepatiček!
JJ, klasika, ale karbecy snad měl ještě první SRAD 96, ne ?
Bude foto vlastní motorky ?
souhlas s karburátorem odešel i kus ducha!!! Zkoušel jsem sedlat ty dnešní moderní stroje a prostě je to tak, jízda na nich je nuda, žádné emoce a radost. Chtěl jsem prodat jednu z těch mých
holek, ale nakonec jsem zjistil, že bych se připravil o ty démony, co mají ty krásky v sobě.
Tak jen samou radost draku s tou tvou fešnou Suzuki a kolami dolů