Vrchový podrámový půllitr v amatérském závodním provedení.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Tuhle motorku jsem renovoval Petrovi Hošťálkovi za to, že jsem si mohl z hromady šrotu udělat druhou pro sebe. Na Petrovo přání je to závoďák. Má mimořádně úzká, zalehávací řidítka, vzad posunuté sedlo a stupačky, dva karburátory a vpředu 21" kolo.
Recenze
Bylo to hodně práce. To je jasné. Hlavně jak nacpat to velké přední kolo do vidlice tak, aby nikde do ničeho nevráželo. Pracné byly i vůfuky - trombony. Koupil jsem nějaké tuningové snad na harleje, ale půlku jsem jich uřízl, a aby šli namontovat na kolena o průměru 35 mm, vysoustružil jsem asi 12cm kužel, který jsem na ně zepředu navařil. Po vyleštěný a poniklování to není vůbec znát. Zvuk mají přímo otřesný!!! Karburátory jsou zatím jikovácké, z Libeňáka. Potřebujeme našetřit a sehnat nějaké staré Amaly s pořádnými difuzory, což je problém. Jízda je úžasná. Děsně z toho bolí ruce, jak na nich člověk leží, ale to se u takového závoďáka na chvíli snese. Namontoval jsem také rychlý zadní převod. Hruška má o jeden zub víc, takže na trojku jsem si zatím moc nepojezdil. Motorka má za sebou závod do vrchu Brno-Soběšice a moc se líbila!
Ta čistota zpracování, úchvatné...
Nadherna prace a stroj je nejen pro potechu oka
K tem Amalum - zkus Hitchcocka v Anglii, je to sice specialista na Royal Enfield, ale prodava i Amaly
No je to nádhera