PROFIL MOTORKY

KTM 350 SX-F (2019)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník sirr
Vloženo 21.8.2023
Aktualizováno 4.10.2023
Zobrazeno 1 061x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Super motorka střední třídy. Je to hračka

Více fotografii

Výška jezdce: 150 cm

První dojmy - Když jsem se naní v roce 2016 na testovacím dni svezl...tušil jsem , že když budu někdy pořizovat novější motorku - určitě sáhnu po ní nejlepší motorka pro nejširší pole uživatelů...

Motorku bych doporučil pro - nejlepší motorka pro nejširší pole uživatelů...v MX střední třídě jezdců

Doplňky na motorce - Laděný výfuk, kryty motoru, kola,pérování Cone Valve...
Pro ježdění s mladým jsem si dodělal stojánek

Recenze

Letos jsem dovršil kulatých narozenín, zároveň jako vstupní metu pro republikové závody třídy Veterán.
Protože jsem za posledních 6 let, najezdil na MX motorce 36Mth...vyježděností a fyzičkou ve středním věku, ale v MX důchodu tedy neoplývám...
Logicky jsem uvažoval...:
- Nemůžu mít pro mé zranění na jakékoli, navíc hlavně Republikové MX závody motorkku se start pákou (startér je nutnost), tím jsem zavrhl moderní Yz 250 2T kterou bych jel nejraději
- 450 je super se mohutným lineárním zátahem od spoda, ale "těžkopádností" a velkým výkonem na 4 kola, pak mě vyklepe a brzo zahodí
- o 250 4t jsem ani neuvařoval...

Měl jsem v paměti 350 4t na které jsem se svezl "kdysi"...
O charakteru bylo psáno už mnohokrát...je hodná, ale když se točí...seká drápkama...
Je to taková hračka, je pocitově mnohem hravější a lehčí na jizdní manipulaci než 450.
Vydržím naní dýl...a poslední kola mám paradoxně nejrychlejší...
Největší problém byl v nastavení pérování...
Zadní centrální tlumič je extrémě haklivý na jakýkoli klik...
Vzduchové vidlice...nastavení podle manuálu je absolutně nepoužitelné!
Když jsem překlikal a dal nižší tlak, změní se geometrie celé motorky..., navíc sem měl pocit že stále vidlice naberou malé díry a rozhazují ruce, motorka vyskakovala z koleje atd...
Pro nezávodní ježdění asi OK, ale ...
No prostě, když jsem byl mladší - dokázal jsem se všemu přizpůsobit a nic mi nevadilo.
Teť, když už jsem Veterán...co letos najel 10Mth, musím si motorku co nejvíc přizpůsobit svým pocitům a potřebám...
Proto jsem pořídil jetou sadu závodního pérování WP (dřívější označení se stávajícím systémem CONE VALVE)...
Asi jsem nezrychlil 10vteřin na kolo ALE, ta motorka je mnohem přesnější, extrémě šetří síli...když skočím skok podstatně dál na rovinu - nedostanu velkou ránu o dorazy s následujícím odskokem jak hopík...(dopadnu jak do peřiny), mám mnohem míň krizových situací od kopanců , hajsajdrů od motorky...
Vidlice jsou extrémně citlivé a úžasně kopírují a pobírají terén...
S tím jak je motorka hravá...tvrdím že je to NEJLEPŠÍ motorka pro NEJŠIRŠÍ pole uživatelů...o čem mě přesvědčili i spolujezdci, že udělali se 450 chybu, po chvíli má 450 víc síli než samotní jezdci a musí fest zvolnit...

Tak ... během letní pauzy jsem si udělal kolečko po doktorech s mým letitým zraněním z mládí, které mě stále víc limituje jak v normal lajfu tak v ježdění..
Protože jsem dostal příležitost podstoupit celkem důležitou a zásadní operaci v říjnu, vše jsem přehodnotil - sezónu tak nedojel a tuhle skvělou mašinu prodal...prodal i pérování .
V součtu nákupu na jaře se sezóním nájezdem 16Mth a prodejem na podzim = -40tis Kč ..
Když to vezmu z osobního pohledu, nelituju ani jedné minuty a ani jedné Kč, splnil jsem si sen svézt se na závodech a tratích naší nejvyšší soutěže Mezinárodního Mistrovství České Republiky. Jasně ... na jaře jsem doufal v lepší výsledky i trochu makal...ale postupem času jsem si to hlavně užíval s heslem zdraví je přednější

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Slow
Slow napsal 26.08.23 v 12:27 10b.

No fůůůj druha kačena doma
Hlavně opatrně ty "dědku"

Vladounreal
Vladounreal napsal 25.08.23 v 09:50 10b.

motocross se mi vždy líbil a vybral jsi dobře

Více komentářů



TOPlist