renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 800 ST (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník yjedli
Vloženo 14.8.2023
Aktualizováno 14.8.2023
Zobrazeno 509x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Lehká, ovladatelná, příjemná na jízdu i ovládání. Když se začne tahat za heft, tak jede pěkně.

Motorka koupena od FIRMA:MOTO Šikule (Rodvínov) - Naprosto super jednání a domluva, vše klaplo dle plánu.

Výška jezdce: 177 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 S: Zrovna nebyla žádná hezká k mání, navíc s celokapotáží, většinou jen ve žluté barvě a hodně staré ročníky s velkým nájezdem....

První dojmy - Asi přesně to, co jsem hledal, zaujala mě super ovladatelnost a hravost. První jízda byla opatrná, z Jižních Čech domů, zdá se, že skoro nic nežere, alespoň dle palubního PC. Jak někdo psal, první motorka v mém životě, kde vidím, na jaký jedu kvalt:-)

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo se nechce přetahovat s těžkou mašinou a chce se semtam projet i cestovat.

Recenze

Asi stárnu a ubývá mi sil, přeci jen R1150 je o cca 35 kg těžší a jak řekl pán, od kterého jsem si eFko dovezl, R1150 je prostě takovej obrovskej ingot!

Hledal jsem něco lehčího, aby se na tom dalo jezdit i ve dvou, původně jsem pokukoval po F800S, ale zrovna nebyla žádná pěkná a oplastovaná k mání (jenom samej žluťásek). Až jsem nakonec zabrousil k modelu ST, který je v podstatě totožný, akorát má skoro celokapotáž a o pár cm výše řídítka.
Podmínka byla 2 válec a nesmí mít řetěz

Motorka je v moc pěkném stavu, koupena od dealera BMW v Rakousku, s komplet servisní historií.

Má palubní PC s informacemi o spotřebě, rychlost, čas apod., "normální" ABS, tlumič řízení, vyhřívaný hefty, držák mobilu SW-Motech, kufry BMW...

Zatím nevím, zda má kontrolu tlaku v pneu, to se zjistí až při výměně gum

Potvrzuji, co psali mnozí uživatelé, že je hodně měkká na předek, tak jsem to vyřešil progresivníma pružinama Hyperpro.

A dále jsem vyměnil ten neuvěřitelně obrovskej doutník za MIVV/ STORM...a zase se ušetřilo nějaké kg na hmotnosti To nechápu, proč BMW dělá tak brutálně obrovské výfuky...

Motor jede pěkně od cca 3500 - 4000 rpm a táhne konstantně až k maximu někde kolem 8500 rpm. Celkem mě překvapila citlivost plynu, ze začátku jsem pěkně poskakoval, obzvláště při hledání vypnutí blinkru.

Motorka je super na jízdu po okrskách, dobře se naklápí do zatáček, díky nízkému těžišti. Ujeto zatím cca 800 km. Jízda ve dvou taky dobrý, jen se není vzadu čeho moc držet.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
elvis78
elvis78 napsal 15.08.23 v 13:11 10b.

pěknej kousek Popiš detailně ty hyperpro,dík. To že je citlivá na plyn, to teda je a že se potápí, to taky.
A přiznám se že spíš jsem zase pokukoval obráceně, sice ne po R1150 ale po R1200R Na ty naše cesty STčko někdy moc nění a člověk je pak rychle na ní rozmlácenej

Více komentářů



TOPlist