MV Agusta Turismo Veloce 800 (2015)

Vlastník SLAY
Vloženo 23.5.2023
Aktualizováno 12.6.2023

MEMORIÁL PAVLA "ZAMYHO" 2023-12 ROČNÍK

Vloženo: 12.06.2023, Uskutečněno: 27.05.2023, Stav tachometru: 8000 km, Zhlédnuto: 21x

Tak po 12-nácté jsme vyjeli uctít památku našeho tragicky zesnulého kamaráda Pavla "ZAMYHO " na jeho Vysočinu.Tentokrát jsme vyrazili v počtu 9 motorek.Každoroční dilema kudy se vyhnout Praze jsme vyřešili trasouStehelčeves,Jeneč,Tachlovice,až do Kuchaře svezení nic moc ,ale pak už to začíná být zábava Mořina ,Malá Hraštice,Nový Knín,Nalžovice,Sedlčany odtud to směřujeme na Českou Sibiř -Sedlec -Prčice kde dáváme oběd v moto-bistru hodně slušnej podnik.Dál pokračujeme přes Nasavrky do Mladá Vožice odtud na Načeradec,Čáslavsko,Studený k prvnímu cíli Vojslavice most pod mosty probíhá tu jakási rekonstrukce takže parkovat jako obvykle těsně nad nádrží nejde.Následuje cesta k druhé atrakci dne Humpolec -rozhledna postavená kolem funkčního pivovarského komína pivovaru Bernard výška 33 m,rozhled parádní vidět je hrad Lipnice i zřícenina Orlík.Pivovarská restaurace hodně luxusní dáváme nealko švestku.Z Humpolce to natahujeme přes Herálec,Úsobí na Štoky .Točíme na sever k Přibyslavi k místu přespání penzion Starý Dvůr hned vedle silnice ,parkování bez problémů a je to slušnej podnik lze jen doporučit.
Druhý den máme naplánované kolečko po Vysočině a vlastně i nakouknutí do okolních krajů.Přes Źdár nad Sázavou a Nové Město na Moravě dojíždíme do Bystřice nad Pernštejnem -hřbitov smutná do zastávka přesto že je to již dlouho v hlavě se mi přehrávají okamžiky když jsme s Pavlem společně brázdili silnice a užívali si ježdění no jsou věci které se změnit nedají...tady jsem prostě pokaždé nějak na měkko.Pokračujeme na Písečné,Dalečín k Vírské přehradě působí majestátně výška cca 70 m stavíme u Jezerní stěny Via Ferrata -tak stěnu si nikdo z nás v motorkářském nezkusil,ale mít více času a půjčit si vybavení proč ne .Další cesta vede Koroužné,Ujčov ,Nedvědice,Borač do Tišnova odtud přes Hluboké Dvory do Černé Hory a opět pivovarská restaurace s obídkem taky dobrej podnik,jen mě zaráží že nemají vlastní nealko.Řádně nacpaní míříme na Drnovice,Kunštát do Rudky druhý cíl dne jeskyně Blanických rytířů +Burianova rozhledna.Paní poskytuje zajímavý výklad ,na rozhlednu každý sám,.Obě místa stojí za zastávku a investici do vstupného.Následují Letovice kolem místní vodní nádrže Křetín ,Dolní Lhota,Svojanov,Hamry, Bystré no býval tu lepší povrch ale pořád lze si tento úsek užít.Pokračujeme Jimramov,Snežné,Milovy do Svratky -plán navštívit místí muzeum moto bere za své je zavřeno.Otáčíme na Kadov ,Tři studně,Vysoké,znovu Ždár ,Polnička ,Račín,Malá Losenice ,Přibyslav na penzion a rozebrání dne u piva.
Třetí den -opětPřibyslav,ČeskáBělá,Borek,Třemošnice,Stojice,Veselí,Rohovládova Bělá,Dobřenice dnešní cíl CABRIO GALLERY -máme kliku majitel p.Kalina právě uklízí jeden formulový speciál ze závodů v Sosnové jinak bychom asi měli smolíka.Poskutuje nám super povídání a ifnormace je vidět že má zapálení pro moto sport,ukazuje PORSCHE na podvozku škodovky.Vůbec jedná se moc pěknou sbírku se spoustou unikátu ,pokud tudy pojedete nenechte si prohlídku ujít .Pak už to bereme na Chlumec nad Cidlinou,Poděbrady,Nymburk,Brandýs,Obříství tenhle úsek motorkářsky hodně nudná a nezajímavá cesta.Následují Veltrusy,Velvary kde následuje rozjezd každný do svých domovů.Beru to přes Slaný a na 7 tedy nejrychlejší cestou domů taky nic zábavného ale čas už tlačil.
Celkově se nám akce hodně povedla včetně dobré účasti ,počasí klaplo ,až na pár vyjímek jsme si projeli zajímavé úseky některé i nové co jsme ještě neznali.Ujeto -824 km..Moje kráska MV se chovala výborně dá se řící že zvykačku máme úspěšně za sebou a vzhůru do dalších kilometrů.