PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 1000 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Martin-zx
Vloženo 5.5.2023
Aktualizováno 4.10.2023
Zobrazeno 366x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Pohodlnější a modernější verze zx9r(2002).
Líbí se mi její agresivní vzhled.

Více fotografii

Motorka koupena od soukromník

Výška jezdce: 177 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple: vzhled,tvrdší,více na ní fouká, dostupnost dílů.

První dojmy - Zx9r jela lépe 106kw vs 92kw jde poznat. Kawasaki má být zelená, ale zelená Z1000 se mi prostě nelíbila.

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo má rád jak svižnou jízdu-tak i "kochačku".

Doplňky na motorce - Pancéřové hadice.
Ukazatel zařazené rychlosti gipro.
Tlumič řízení rutan.
Laďáky MIVV suono včetně DB killerů homologováno.
KN vzduchvý filtr.
Držák SPZ s LED blinkry.
Rolny pro zadní stojan.
Servo eliminátor.
Stavitelné páčky spojka+brzda.
Vyšší větrný štítek +10cm Ermax.
Blatník Ermax pro zadní kolo.

Recenze

Na zx9r 2002 už jsem se nechtěl "hrbit", tak přišla na řadu Z1000 2008, protože modely 2010-a výš mají problémy s převodovkou...
Šel jsem do osvědčeného motoru zx9r, se kterým jsem neměl nikdy problém.
+Ukazatel paliva/rezervy, vstřikování.
+Moderní vzhled.

-Vibruje kolem 6tisíc otáček/min.
-Fouká na tom...
Oproti zx9r 2002(karburátor) si Zed poměrně dost vezme benzínu, na to že to je stejný motor ale stříkačka tak bych čekal pravý opak.

Klikaté pěkné cesty tam se cítí nejlépe.
Jinak obratná a hravá motorka i na ježdění do práce.

Po jedné sezóně musím pochválit všestranost Z1000.
Zvládla delší cesty/okruh.
Přední brzdy jsou velice dobré, dobře dávkovatelné-není jim co vytknout.

Slušný zátah motoru, doporučuji.

Prodáno.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist