PROFIL MOTORKY

CFMOTO 800MT (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník krtek123
Vloženo 18.12.2022
Aktualizováno 27.9.2023
Zobrazeno 2 857x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Po 6000 km

Vloženo: 17.08.2023, Uskutečněno: 17.08.2023, Stav tachometru: 6000 km, Zhlédnuto: 73x


Tak dnes jsem byl na garanční prohlídce po roce, najeto mám přes 6000 km, tak napíšu pár postřehů z motorky.
Přibližně po 5500 km se motor neskutečně uklidnil. Do té doby mi jeho chod připadl takový surový, tvrdý a vzhledem k tomu, že jsem nikdy nesedlal KTMku, považoval jsem to za normální chod i když jsem si v duchu přál, aby byl chod motoru takový jemnější. Do této doby se hodně těžko dala držet rychlost 50 km/h, motor byl takový ucukaný na čtvrtý rychlostní stupeň, proto jsem spíš 50 kou jezdil na trojku a ve vyšších otáčkách. V současné době, tedy po zajetí se projev motoru změnil na předoucí si kočičku. Je klidný, vyrovnaný s dostatečným zátahem, prostě je s motorkou radost vyrazit na cesty.
Co se týče tempomatu a plynu, plyn se po aktualizaci zjevně zklidnil, je lépe dávkovatelný, přesný, prostě radost za to zabrat. Tempomat už lze spustit při čtvrtém rychlostním stupni, ale ideální rychlost při jeho používání je od 55 km výše. Na třetí rychlostní stupeň nelze tempomat zapnout, nebo spíš zapnout ano, ale stejně nefunguje.
Ideální rychlost co jsem tak vypozoroval je od 90/h km do 110 km/h, taková rychlost na pohodu a kochačku, ale ani při vyšších rychlostech nedochází k nějakým vibracím, motorku je prostě radost řídit.
Co se týče spotřeby, tak ta se mi dlouhodobě ustálila na 4,7 litrech a to jezdím spíš v horském prostředí.
Při cestování po dálnici jede motorka skvěle, není vůbec brzdou provozu a i ve dvou s plnými kufry nebyl vůbec problém s předjížděním vozidel.
Na prášky jsem byl ze směrovek, nebo spíš z přepínače směrovek. Na pravou stranu šly směrovky zapnout v pohodě, při předjetí vozidla jsem však už nebyl schopen zapnout pravou směrovku. To samé se mi stávalo na křižovatkách, kde jsem odbočoval doprava. Nakonec jsem koupil i textilní rukavice, abych více cítil mikrospínač, spínající směrovky, nic se však nezměnilo i když jsem více cítil spínání spínače. Rozhořčen jsem vyrazil k prodejci, zde chvíli spínač fungoval po chvíli zase ne. Servisní technik a prodejce mě pohladil za ušima a sdělil mi, že to čas od času na těchto mikrospínačích nejde a že tuto závadu lze odstranit dvojklikem, tedy dva krát zatlačením jako by vypnutím směrovky při zapnutém displayi. Od té doby spínač funguje bez problému, tak uvidíme.
Celkem mi chybí na motorce nějaký úložný prostor, protože lékarničku nejde nikam strčit.
Na motorku jsem dokoupil gumový kryt zadního centrálního tlumiče, moc dobrá věc, CNC páčky, schránku na nářadí a přídavný boční padací rám, zatím vše z Alliexpresu. Po namontování ještě přiložím fotky. Za těch 6000 km jsem na motorce nic nedotahoval, nebyla na ní žádná závada ani nic neupadlo, prostě za mě moc příjemná a vážně krásně ovladatelná motorečka.
Ještě dodám, že v aplikaci na mobilu CF MOTO lze sledovat stav benzínu v nádrži, vyhledat motorku, kde je zaparkovaná, stav tachometru, stav baterie, č. motoru, win, navigace a další věci.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist