PROFIL MOTORKY

Triumph Scrambler (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník _ScoT_
Vloženo 20.12.2021
Aktualizováno 20.12.2021
Zobrazeno 1 656x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Mašina kterou si člověk může dodělat k obrazu svému a je pořád co vymýšlet.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Scrambler Desert Sled: důvod neuveden
Triumph Street Scrambler: důvod neuveden

První dojmy - Po předchozí motorce Kawy W800 ohodně větší strojovna. Líbí se mě prostě klasické motorky, vzducháč, dvou hrnek, kulaté světlo a navrch je výfuk vedený vrchem, sice hřeje do lýtka, ale pro parádu se musí trpět.

Doplňky na motorce - Koupil jsem ho už s hodně doplňkama od Triumphu (všechny origo věci jsem dostal) jako byly blinkry,zadní světlo s držákem SPZ, kryt motoru, jedno sedlo s nosičem, výfuk Zard, jiné přední pružiny a zadní tlumiče. Mašina byla snížená o nějaké 2cm, původní majitelka byla měnšího vzrůstu. V předních vidlích byly pružiny od značky Wilbers a vzadu tlumiče stejné značky. Po pár jízdách jsem vyměnil zadní tlumiče za origo a dlouho jsem se přemlouval k výmněně předku, chtěl jsem pořád na ní jezdit a nechat stát mašinu týden nepřipadal v úvahu. Nakonec jsem se ale donutil, protože pod mou váhou se při brždění celý předek moc potápěl a při razantním zmáčknutí přední brzdy to semnou šlo i na dorazy. Tak jsem pořídil progresivní pružiny od firmy Wirth Federn a spokojenost. Zadní tlumiče Wilbers se mě zatím válí doma kdyby měl někdo zájem. Další doplňky jsou padací rám a stupačky SW-Motech, řídítka s hrazdou, vyhřívané hefty Koso, mřížka světlometu, přídavné žluté světlo, zvednutý přední blatník, sklopná řadička, výmněna gum z nádrže s logem britské vlajky, protože nápis Triumph stačí na chromovaným logu. Dále jsem se pustil do omotávek svodů výfuku, strašně se mě to líbí, ale podruhé už to nechci dělat. Zadní krásný chromovaný nosič, který je tak nepraktický, že jsem vyměnil za plotnu. Tu jsem si poměřil u kolegy co ji má na Géesu, trochu přizpůsobil a funguje už jak má, konečně nic nesjíždí a nemusím mít obavy že přijedu domů bez batohu. Po brouzdání po netu a zděšení že za kousek kulatiny v podobě bočního držáku chtějí nějaké 2 tácy, jsem se rozhodl k vlastní výrobě, stačilo kousek plocháče a kulatiny. Sám jsem si to svařil, poohýbal, nalakoval. K tomu jsem si vyrobil plotnu z hliníkové desky, tu mě sehnal kamarád za "děkuji". Trochu jsem se u toho zapotil, protože pomocí vrtačky, přímočaré pily, pilníku a smirku to není jak objednat z obchodu... ;- ) Ale prachy zůstaly v peněžence a já mám dobrý pocit že jsem si pomohl vlastníma rukama. Ze zbylého hliníkového plátu jsem vyrobil kryt olejového filtru (čtverec cca 15x15 cm) a ten přimontoval na stejné uchycení krytu motoru. Dále jsem přesunul zadní brzdič nad kyvku a vypadá to o dost lépe, tak nějak čistěji a nemusím mít obavy abych ho nějak v bordelu neserval. Riskl jsem to a koupil držák třmene z číny spolu s ochraným krytem zadní pumpy brzdy a vše pěkně sedlo, snad to materiál nějakou dobu vydrží. Aby Scrambler vypadal víc do terénu, chtělo to zvednou přední blatník a tak jsem si svařil držák a zatím drží. To je prozatím asi tak vše, ale u tehle motorky je pořád co vymýšlet.

Recenze

Jen co byly otevřené bazary kvůli Covidu 21.4.2020 jsem vyrazil s kamarádem do bazaru a musel jsem si Scrama koupit. Na fotkách vypadal krásně čistě v dokonalém stavu a tak kamaráda jsem měl sebou, aby mě držel na uzdě. Už při vytáhnutí mašiny z prodejny, jsem si v duchu říkal že Scram půjde domů a při zkušební jízdě jsem měl na hubě rohlík od ucha k uchu a bylo vymalováno. Na Triumphu jsem zatím najel 10 000km a naprostá spokojenost. Co jízda to radost, nejvíc asi potěší že se za touhle mašinou ohlédne takřka kdokoliv, pak zaparkuju v garáži a můžu se na ní koukat hodiny a je jen moje. Jo a ten zvuk, no paráda...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
marafzs600
marafzs600 napsal 04.01.22 v 16:43 10b.

Moc pěkná, vyhrál sis

FFlaks
FFlaks napsal 25.12.21 v 11:22 10b.

Krásný zvuk. A líbí se mi že se to nebojíš vzít do terénu. Paráda. Jsou sice vhodnější stroje pro takovou jízdu, ale v tom je právě ta krása, že se jezdec musí vyrovnávat s tou nedokonalostí.

jawatar
jawatar napsal 24.12.21 v 11:23 7b.

Vysoká váha a výfuk těsně u nohy-dva velké mínusy.Desert sled by byla mnohem lepší volba!je prostě úžasný a hlavně skvěle ovladatelný!

petr13
petr13 napsal 23.12.21 v 22:06 10b.

Vypadá fakt dobře

SV-DR
SV-DR napsal 23.12.21 v 18:02

Parádna mašina , klasika nikdy nezostarne

Více komentářů



TOPlist