Největší "WTF???" na dvou kolech - ošklivá polokapotáž, motor, co ho v osmiapůl zařízne omezovač, váha na rukou + vysoké stupačky = jakožesportovní posez, a válce, co trčí do stran. Sportovní boxer, dobrej oxymoron. Frankenstein.
Motorka koupena od Soukromník - Koupeno od pána, co měnil za jiný model z Mnichovské produkce, taky flat twin. Jednání naprosto bez připomínek, víc takových prodejců...
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Zvuky po nastartování, ze kterých by se mi u japonce zježily chlupy na zádech, jsou tady prej normální. Celý to tak nějak mlátí, třese se to jak hladovej pes, a po vrknutí plynem se to zamele ze strany na stranu. Když se zaposlouchám, zní mi to jako když se sypou brambory dřevěným korytem.
Motorku bych doporučil pro - Motorka, co se tváří sportovně, ale není. Motorka, co má kufry, ale čistokrevnej cesťák to taky není. Motorka, co má sice nějakou kapotáž, ale i tak na ní docela fouká, navíc jí někdo půlku zapomněl dodělat. Je to stroj, co klame tělem, nezařaditelnej hybrid, co by vlastně neměl vůbec v ničem vynikat, ale mě strašně baví na něm jezdit!! Jak to u svého stroje napsal HyperRudak, "člověk to musí z nějakýho důvodu chtít" - tak tohle je můj důvod a moje doporučení. Svezte se...uvidíte.
Doplňky na motorce - Dvoustupňový výhřev rukojetí a tlumič řízení jsou v základu. Mám k němu originál BMW kufry, výborná věc, do jednoho sbalím věci na víkend pro sebe, do druhého nepromok, plachtu, náhradní rukavice, a ještě je místo.
Hlavy válců jsem osadil padáky, pro jistotu. Vlastně se už vyplatily...
Dodělaná nabíjecí zásuvka od předchozího majitele, shodou okolností pro stejný typ nabíječky, jako vlastním.
Proužky na kola BMW Motorrad - malé a decentní, tak to mám rád.
Potah sedla koženka s imitací alcantary/lesklá, s odstraněným madlem spolujezdce a kompletně novým prošitím plus nová výplň obou sedel z paměťové pěny.
Kouřové blinkry vpředu/vzadu, s oranžovými žárovkami. Po první jízdě s nimi mi přijde, že jak to překrytí není oranžové a z dálky viditelné, nevědí řidiči, kam koukat, dokud se nerozblikám. Ještě zvážím, jestli je tam nechám... líbí se mi to s nimi, ale funkce je víc...
Jinak je kompletně v sérii - navzdory svému přesvědčení jsem sundal žlutou fólii z předního plexi (byla ze dvou dílů), a naopak naprosto v souladu s ním jsem serval i nálepky "BMW Motorrad design", kterými ho vytunil předchozí majitel. Nehodily se tam...
Recenze
Proč jste si vybral tento stroj?
Původně jsem chtěl něco jiného, ale nechal jsem si to rozmluvit... čistokrevný cesťák pro mě v mém režimu opravdu smysl nedává. Je dobré mít někoho, kdo přesně ví, co potřebujete, a dokáže vás o tom přesvědčit Jel jsem se na něj podívat, aniž bych byl rozhodnutý, ale po svezení jsem věděl, že tohle prostě chci.
Pokud máte už něco najeto, jaké jsou Vaše zkušenosti? Jízda, motor, brzdy, podvozek, ovladatelnost, spolujezdec, úložný prostor, spotřeba, servis a poruchy. Zkuste se rozepsat...
Jízda je za odměnu. Naplánujete si trasu, a on vás tam bez zaváhání odveze. A když dorazíte, kam jste chtěli, chcete jet ještě. Prostě se mi z té motorky nechce dolů Delší cesty si na tom umím dost dobře představit, klidně i s přívěskem a kuframa.
Co se úložného prostoru týká, žádnej není. Pod sedlo pilota se vejde maximálně lékárnička, a zámek na kotouč. Pod sedlo spolujezdce se nedá dát vůbec nic, takže ani není nutné pod něj lézt... dobře, tak přeložený list papíru by se tam vejít mohl...
Kde se motorka cítí nejlépe a kde naopak ne? Terén, silnice, město...
Do terénu by ho tahal asi jen magor. Pěkný asfalt, a svezete se parádně. Do města moc není, pokud rádi neřadíte 1-2, občas 3.
Dá se s moto i dobře cestovat?
Navzdory malému sedátku spolujezdce v to manželka upřímně doufá Když se chce, jde všechno. A stejně na něm drtivou většinu času budu jezdit sám.
06/21
Během prvního týdne jsem s ním najel 500km, a je to zvláštní - mám pocit, jako bych tu motorku už nějakou dobu jezdil. Přirovnal bych to k místu, kde jste nikdy předtím nebyli, ale přesto máte pocit, že to tam vlastně dobře znáte. Bavorák mi konečně ukázal, jak to vlastně vypadá, když se řekne "jako by to bylo postavené přesně pro vás".
08/21
Máme spolu najeto cca 2.500 během v podstatě jednoho měsíce, tak je čas trošku bilancovat... Nevěřil bych, že po pěti letech na jedné motorce budu na další zase začínat úplně od začátku, ale je to tak. Charakterem, jízdními vlastnostmi i posedem je to úplně jiný stroj, než ´Zuma, a já se s ním zatím sžívám. A je to nadmíru zábavné (a bohužel taky trochu bolestivé, na konci července jsem ho poprvé - a doufám naposled - odložil...stroj přežil bez větších šrámů, pilot bohužel nikoliv..), aktuálně jsme spolu absolvovali kurz Učme se přežít, který mi pomohl si uvědomit, že vlastně vůbec nemusím být tak křečovitý, že si můžu dovolit víc, než bych čekal, a že se ii při tom na motorku můžu spolehnout - návrat "domů" tak byl jako na úplně jiné motorce, a daleko víc jsem si ho užil. Ten intenzivní pocit, že dojedete na místo, a chcete ještě, je teď ještě silnější.
07/22
Na počítadle kilometrů se blíží 60k. Pomalu se po roce a 5k+ ujetých kilometrech dojmy usazují...z boxera jsem pořád nadšený, ten motor má prostě jedinečný charakter, v tomhle balení je navíc dost atraktivní... moc eSek na silnici nepotkáte - vlastně si nevybavím, jestli jsem za ten rok vůbec nějaké viděl. Zátah a zvuk, když se otáčky přehoupnou přes 6.000 je návykový. Cíleně (mimo cest do práce) vyhledávám rychlé silnice s pěkným povrchem, jinak si jeho potenciál nevychutnám.
Žena začala jezdit se mnou, a zatím se tváří spokojeně - navzdory tomu, jak ta motorka působí, se i ve dvou dá jet docela svižně a příjemně, takže pokud to pro někoho je kritérium, určitě lze. Batůžek ale musí být malý, aby vzadu netrčel jak na rozhledně.
No a už mám zase zaječí úmysly. Po těch superlativech divný, že? ESko je super motorka, jen asi ne úplně pro mě. Rád bych se svezl na neoblečené verzi, abych měl srovnání, nicméně mě to začalo táhnout k eRku. Zatím je to jen červík, který hlodá...
03/25
Pořád ho mám. Aktuálně skoro 70k, teplé jarní dny mě zatím letos míjejí, protože na holých trubkách a kusech plastu se mi sedět nechce. Sedlo jsem měl na přečalounění, a přišlo akorát včera (11.3.). Měl jsem nějakou představu, s čalouníkem jsem mluvil několikrát, něco mi schválil, něco rozmluvil, a něco doporučil udělat jinak. Sedlo dostalo novou výplň z paměťové pěny podle váhy pilota i kopilota, nový potah s prošitím, který mi ke stylu motorky víc sedí, a samozřejmě nesmí chybět narážka na bavorskou trikolóru, ale jen decentně.. Zatím bez zkušenosti v provozu, jen rychlé nasednutí v garáži, a vypadá to, že by to mohlo být dobrý, neklouže a změklo to opravdu znatelně, snad bude i žena vzadu spokojená. Aspekt pohodlí teda zatím hodnotit nebudu, počká si dál do sezóny, co ale hodnotit můžu, je firma Motopolster - pan majitel příjemnej, komunikativní, zkušenosti jsou vidět - poradí, doporučí, a opravdu se snaží maximáně vyhovět a vyjít vstříc. Po dohodě na finální podobě nakonec i velice rychle a moc pěkně hotovo. Po téhle stránce určitě můžu doporučit. Fotku dodám až budu mít chuť tlačit bestii ven z garáže a mejt, aby byla trochu reprezentativní
Krasavec
Moc pěkná
pěknej stroj - gratuluju
No to sakra musím pogratulovat k novému stroji. tuhle motorku žeru a mám ji na seznamu už nějaký ten pátek. tTeda v trochu šílenejší barvě, ale mazec.
Užívej.