Ta motorka je prostě krásná a moto se musí líbit.
Motorka koupena od JKS Moto, Včelná - Super, prodejce byl velice ochotný a budil dojem, že mluví pravdu o původu moto. Navíc na ní sám nějaký čas jezdil, takže mi ji předal připravenou na sezónu a po servise.
Výška jezdce: 181 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi Norge 1200: 850ka mi stačí a líbil se mi její stav vzhledem k ceně
První dojmy - Nevadily by krapet vyšší řidítka. Sice se dělá nějaká korekce, ale má 34mm a obávám se, že by nestačily kabely. Ale i takto mi padne dobře. První rozdíl, kterého jsem si při jízdě všimnul v porovnání s mou předešlou CBF600S je v zatáčení. Přijde mi, že jde do zatáček líp, tak nějak sama, to Hondu jsem musel víc nutit.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo ocení její charisma.
Recenze
První rozdíl, kterého jsem si při jízdě všimnul v porovnání s mou předešlou CBF600S je v zatáčení. Přijde mi, že jde do zatáček líp, tak nějak sama, to Hondu jsem musel víc nutit. Převodovka nijak nemlátí, jak se někdy o Guzzi říká, jde hladce. Brzdí to pro mě dostatečně, vtipný jsou zvuky suché spojky a tak celkově mám pocit, že vím o každým pohybu pístu. A to jsem přesně chtěl. Myslím, že technicky založený člověk musí jásat při pohledu na tenhle stroj. Motor pěkně pobrukuje v dolní půlce otáček, v horní to začne prdět jako čopr. Velikánský červeně podsvícený analogový budíky a displejem v rohu s italským citem pro krásu, radost se na to dívat. Otevírání kufrů je takové, no, divné, budu to muset natrénovat. Spotřeba zatím okolo 6ti litrlů. Na cestování bude skvělá, jako antidepresivum na každý den také.
herdek, tuhle jsem mel vyhlidnutou pro pritulku, rozhoupal jsi se driv nez ja. at slouzi.
nakonec si vybrala SV650 (ja vim, neni to kozza, me se to nelibi, ale co, alespon jezdi)
Můj nesplněný sen. Byl jsem se předloni z jara podívat v jedné prodejně na Hané,ale prodejce mě moc nepřesvědčil. Netušil ani,že je to osmpade,tak jsem vycouval a za dva dny byla pryč.
Rozum zvítězil nad srdcem.Co už.
Norge vypadá moc pěkně. Je to ladnej italskej design, ze kterýho krásně vykukuje to, co jsi tak krásně popsal. Véčko plný různororedjch zvuků a s osobitym charakterem. Jak už tu padlo, bylo by zajímavé, kdyby Guzzi obnovila nějakýho zástupce z cestovních silniček, ovšem současná pozice Mandellskejch v koncernu to nejspíš nedovolí. Každopádně paráda, ať jezdí a dělá radost! Geniální antidepresivum.
Velmi příjemné svezení
Pěkný strojek
Ahoj, ano, ma to kardan a na nem letmo ulozeny zadni kolo. Foto az se dostanu ven, v narodni karantene leda tak z garaze... Zkusenosti budou, az neco vic najezdim. Zatim snad jen ze je to neco uplne jinyho nez jsem byl zvyklej, takovej autobus kombinovanej s traktorem.