Když bych začal od přední části:
Ložisko v krku řízení:
Zdálo se mi že se mi trochu seká řízení při zatočení no co naplat, po rozdělání, po cca 55 tis najeto byly ložiska v krku ještě původní kuličkové v bakelitovém obalu, výměna byla celkem jednoduchá, dával jsem válečkové od ALL BALLS. Nyní vše funguje jak má.
Trubky předních vidlic:
Při opětovném nasazování vidlice po výměně, nešlo vrátit zpět přední kolo. Až po opravdu velkém úsilí to šlo vrátit. Načež jsem vzal vidlice do servisu a jedna vidlice bylo ohnutá o 5mm a druhá o 7mm. Podle servisáka nešlo o poškození od nárazu ale únavou materiálu. Takže asi také vydrželi od výroby docela hodně.
Ložiska kol:
Ty byly kupodivu v pořádku, ale když už jsem to měl rozebrané tak už teda vše.
Karburátor:
Tady se někde vyřádil statečně, už automaticky jsem kupil kompletní sadu na přetěsnění karburátoru a že byla potřeba, membrány byly taky hrozné, jehly, díry tam kde by jste je skutečně nečekali...
No kompletní vyčištění, přetěsnění, přenastavení a seřízení hladin paliva a přetryskování. Načež to nepomohlo tak se šlo dál.
Hlava motoru:
Těsnění hlavy motoru, to je přeci automatické ventily všechny přehonovat, ty se taky nečistili od výroby. Načeš se při celkovém vyčištěná nepodařilo stále vyladit karburátory ale čím to dále může být?
Vačka sacích ventilů:
No a to co bylo dalšího na řadě jsem už úplně nechápal. O půl zubu byla posunuta sací vačka, To by mě nenapadlo, že se něco takového vůbec může stát.
Její výměna už ale pomohla a motor se mohl správně nastavit.
PAIR system:
Byl zalepen, znovu zprovozněn, o závadu méně.
Snad je to vše co mě mohlo potkat a už si budu jen užívat motorku
Vlastník | Swistik | |
---|---|---|
Vloženo | 29.10.2020 | |
Aktualizováno | 29.10.2020 | |
Zobrazeno | 761x |
Skvělá práce!
Pěkné.Když pročítám,co vše jsi dělal,/viz příspěvky/co bylo K.O.,tak mě napadá,že na to před tebou pěkně někdo sral /pokud nejsi majitelem již od nové moto/,nebo ty KM nesedí.