PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Swistik
Vloženo 29.10.2020
Aktualizováno 29.10.2020
Zobrazeno 761x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Celkový soupis toho co se nepodařilo

Vloženo: 29.10.2020, Uskutečněno: 29.10.2020, Zhlédnuto: 11x


Když bych začal od přední části:

Ložisko v krku řízení:
Zdálo se mi že se mi trochu seká řízení při zatočení no co naplat, po rozdělání, po cca 55 tis najeto byly ložiska v krku ještě původní kuličkové v bakelitovém obalu, výměna byla celkem jednoduchá, dával jsem válečkové od ALL BALLS. Nyní vše funguje jak má.

Trubky předních vidlic:
Při opětovném nasazování vidlice po výměně, nešlo vrátit zpět přední kolo. Až po opravdu velkém úsilí to šlo vrátit. Načež jsem vzal vidlice do servisu a jedna vidlice bylo ohnutá o 5mm a druhá o 7mm. Podle servisáka nešlo o poškození od nárazu ale únavou materiálu. Takže asi také vydrželi od výroby docela hodně.

Ložiska kol:
Ty byly kupodivu v pořádku, ale když už jsem to měl rozebrané tak už teda vše.

Karburátor:
Tady se někde vyřádil statečně, už automaticky jsem kupil kompletní sadu na přetěsnění karburátoru a že byla potřeba, membrány byly taky hrozné, jehly, díry tam kde by jste je skutečně nečekali...
No kompletní vyčištění, přetěsnění, přenastavení a seřízení hladin paliva a přetryskování. Načež to nepomohlo tak se šlo dál.

Hlava motoru:
Těsnění hlavy motoru, to je přeci automatické ventily všechny přehonovat, ty se taky nečistili od výroby. Načeš se při celkovém vyčištěná nepodařilo stále vyladit karburátory ale čím to dále může být?

Vačka sacích ventilů:
No a to co bylo dalšího na řadě jsem už úplně nechápal. O půl zubu byla posunuta sací vačka, To by mě nenapadlo, že se něco takového vůbec může stát.
Její výměna už ale pomohla a motor se mohl správně nastavit.

PAIR system:
Byl zalepen, znovu zprovozněn, o závadu méně.

Snad je to vše co mě mohlo potkat a už si budu jen užívat motorku

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
NiLu (127) napsal 29.10.2020 v 19:44

Skvělá práce!

6573 (47) napsal 29.10.2020 v 12:02

Pěkné.Když pročítám,co vše jsi dělal,/viz příspěvky/co bylo K.O.,tak mě napadá,že na to před tebou pěkně někdo sral /pokud nejsi majitelem již od nové moto/,nebo ty KM nesedí.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna startéru

    Dobrý den, motorka prve startovala úplně normálně, ale časem, při zahřátém motoru nešla nastartovat. Nebo spíše se chovala, jako by startér přetlačoval velikou sílu. Bývá to způsobeno opotřebováním uhlíku ve startéru.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 28.03.2021
    Uskutečněno: 28.03.2021
  • Předsezóní údržba

    Dobrý den, klasická údržba, kterou provádíme všichni před sezónou. Olej, svíčky, brzdovka, řetěz, celková očista a gumové části ošetřeny silikonem. Plus repas zadní brzdy, kterou bylo už opravdu potřeba provést. Ten

    Typ: Údržba
    Vloženo: 17.03.2021
    Uskutečněno: 17.03.2021
  • Brzdy, ach ty brzdy

    Věděl jsem, že budou horší ale až tak moc horší? Celé se mi to nezdálo, tak jsem si objednal novou sadu těsnících kroužků pro brzdové třměny a šlo se na to. První myšlenka byla, jak jsem na to mohl vůbec sednout?

    Typ: Údržba
    Vloženo: 29.10.2020
    Uskutečněno: 29.10.2020


TOPlist