Poslední výměna oleje v kardanu, byť jsem se tvářil jako chlapák, mi dodnes nedávala spát. Zároveň mám přetrvávající problém s převodovkou, kterej jsem domněle vyřešil výměnou (doplněním) oleje, ale nevyřešil. A protože problémy se stupňovaly, kardan se nabízel ke kontrole jako první, protože je to nezanedbatelně snazší, než vyndat převodovku. Přistoupil jsem tedy nejprve ke kontrolnímu vypuštění oleje (měnil jsem ho před cca 3000 km). Hned mi bylo jasný, že musím dovnitř. Fotografie přikládám.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Před 14 dny jsem se nedobrovolně rozloučil s mou první motorkou. Zastavil jsem na červenou. Ten co jel za mnou ne...
Typ:
| Havárie |
Vloženo:
| 11.04.2021 |
Uskutečněno:
| 11.04.2021 |
Tachometr:
| 101725km |
Komentářů:
| 4x |
-
Nechal jsem si překontrolovat moje seřízení motorky v BMW servisu. Zároveň jsem chtěl vyměnit brzdovku, byl jsem línej odvzdušňovat. Zděšeně mi volali, jestli jsem se nemontoval do výměny sám. Nemontoval. Naposled byla m
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 16.03.2021 |
Uskutečněno:
| 25.02.2021 |
Tachometr:
| 101280km |
-
Výměna za novější typ EV14, který je montován do dvanáctistovek. Dík Jakubovi z baworak.cz, který je obstaral i s redukcí za rozumný peníz.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 21.12.2020 |
Uskutečněno:
| 21.12.2020 |
Tachometr:
| 100132km |
Komentářů:
| 1x |
Za 5 minut 12. Super práce, akorát včas.
toto by som ani nepravoval, rovno kúpiť druhý koncák, spraviť repas (veľké ložisko a guferá) a máš pokoj na 100.000 km.
Podľa mňa to vyzerá na odlomený zub alebo niečo čo tam padlo, nejaký kovový úlomok a spravil takúto šarapatu. Ak by si chcel repasovať toto, je potreba dať dole aj pastorok a meniť komplet všetky ložiská a guferá, vymedzovať vôle 2x a zháňať nový tanier. To je drahšia varianta.
Skrytá vada
uffff teda už som ich opravil aspoň 20, videl už kadejaké zbastleniny a poškodenia, ale toto som jakživ nevidel.....