PROFIL MOTORKY

Honda FMX 650 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník rithrial
Vloženo 3.3.2020
Aktualizováno 5.4.2023
Zobrazeno 692x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Kladivo, poctivý kus železa, stará škola, hukot že na tebe přiletí soused s tyčkou v ruce (vlastní zkušenost). Prostě se s tím kluci z Hondy nesrali, rám z SLR 650, motor léty prověřený držák (až na pitomě řešený napínák rozvoďáku)

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: Myslím že jako první motorka by to na mě bylo moc, přece jen to jede přes 2kila což je dle mě na první moto až moc.

První dojmy - Posedově pohodlné, poměrně široké sedlo. Moto není moc vysoké, v pohodě se postavím oběma chodidly na zem (při moji výšce cca 1,85 m). Zvuk s výfuky MIVV (svody jsou původní) celkem obstojný, jen sousedi z toho moc nadšení nejsou. Při parkování a posunování moto je znát vysoká hmotnost (plně natankovaný stroj okolo 175kg), avšak během jízdy je stroj pocitově lehký a hravý.

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky si myslím že super stroj. Ruce vám to neurve, sranda na tom je.

Doplňky na motorce - Handguardy, gripy Domino, nějaké ty nálepky (min. +5 koní každá), zrcátka, koncovky MIVV, DynoJet kit, K&N filtr

Recenze

Jak je již psáno v jiných recenzích od majitelů či novinářů stroj zkrátka neoplývá výkonem (a vysokou hmotností), naproti tomu má celkem slušný kroutivý moment. a i přes tyto nedostatky (váha/výkon) na tom může být kopa srandy.

Jak to jede (nebo nejede)? Využívat zátahu z nízkých otáček do středního pásma (okolo 4-5 tis.) je to pravé ořechové, vrch už je samozřejmě slabší. Z 0 na 130km/h se to rozhoupe celkem rychle, pak už je to takové trápení motoru do vysokých otáček - chybí tomu 6. kvalt.

Podvozek obyč. - vidle nijak nenastavíte a na centrálním tlumiči si můžete upravit akorát předpětí pružiny, ale je jako dělaný na rozj*bane okrsky, kterých tu přecejen máme spousty a zvládá i sportovnější jízdu nebo blbnutí na malém okruhu.

Brzdiče Nissin - vpředu dvou pístek, vzadu jednopístek poskytují dostatečný brzdný účinek, pokud se na to pilot stroje cítí, moto jde postavit i na předek.

Motor, motor potřebuje jen benzín, olej a jednou za 4-6tis. seřídit ventily. Zatím jediný servis navíc (co se motoru týče) byla výměna spojkových pružin.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist