PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník rakeťák-Kim
Vloženo 4.11.2019
Aktualizováno 8.11.2019
Zobrazeno 1592x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Takže BMW R1200 GS. O týhle motorce už toho bylo napsáno dost, ale ať si říká kdo chce co chce, je to vrchol evoluce mezi cestovními endury. V tomhle segmentu prostě člověk nemůže jít výš. Sorry jako

Více fotografii

Motorka koupena od jirik83 (Praha 8-Bohnice) - Dobrej týpek. Super přístup, ochota, vstřícnost. Zdokumentoval veškerou historii, vše vysvětlil a doplnil co mě v nejbližší budoucnosti čeká. Takže maximální spokojenost.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 GS: Moc jsem jí chtěl, ale bohužel jsem nenašel kus kterej by mě zaujal
BMW R 1150 GS Adventure: Stejný jak u standardní verze

První dojmy - A kurvadrát vole, co to je za zvuky? No ty krávo a co ta převodovka? Jak kladivo a kovadlina. Aha, vlastně sedím na Báwu, takže klíííd Vendulko. Z KLV jsem na počet koníků zvykej, ale tohle jede asi díky většímu krouťáku o trochu svižněji. Navíc si to motor pobírá pěkně odspoda...jak diesel. Musím si na ní zvyknout, ale myslim, že si budeme rozumět.

Motorku bych doporučil pro - Pro každýho kdo ji chce :-)

Doplňky na motorce - Prodloužení zobáku, přídavná světla, mřížka před hlavním světlem, spodní i horní padáky, vyhřejvaný hefty, palubka touratech, štítek touratech, podsedlové plasty, přešitý sedlo z advíka, širší stupačky, laďák Remus, nosiče kufrů, ochranej polep vidlí, hrazda, kryt potenciometru, nějaky kapsičky na padáky a pod plotnu atd. K motu jsem dostal druhé přešité gelové sedlo, boční kufry AluMilánek, a spostu věci co se na cestě hoděj plus krytky na nádobky kanystr na olej nebo benol, flašku atd. atd,

Recenze

Možná to znáte. Končí sezona a tak člověk vymejšlí bejkárny. Já vymejšlel a došel k rozhodnutí, že po dvou sezonách s Kawou KLV je čas na změnu. A že už mám vlastně věk na to, abych pořídil taky tu funglovku se kterou už to doklepu. Ale nakonec mě odradila představa monstrózního dluhu. Půl mega na účtě prostě nemám a musel bych se nechutně zadlužit. Navíc jsou ty nový motorky plný elektroniky a taky mají místo budíků debilní displeje Takže zpátky na zem a koupim nějaké pěkné 1150 GS nejlépe advíka, páč tuhle mašinu jsem vždycky chtěl. Projíždím inzerci a výběr dle mých představ je mizernej. Jedu se podívat na jednoho advíka k prodejci. Mašina na první pohled pěkná, ale už vidím zrezlý a zoxidovaný šrouby na zadním kole a dráty. Motorka je dovezená z Anglostánu a asi bydlela někde na pobřeží, páč je to slaneček Dle prodejce nic hroznýho, ale když takhle vypadaj šrouby, jak asi budou vypadat kontakty a elektrika? No nic, nechám jí natočit a moc se jí holce nechtělo. Když konečně naskočila chod motoru byl chabrusáckej a to i na boxera Hned na úvod vypínání ABS nefunguje. Jestě chvilku prohlížim pak poděkuju a odjíždím.
Doma jen tak cvičně juknu na inzerci dvanáctek a počkat...copak je to tady? Pěkně vybavenej žlutočernej sršeň. Vypadá dobře, takže se na něj jedu podívat i když pořízení dvanáctky vůbec nebylo v plánu. Motorka je pěkná i v reálu, je vidět, že o ní bylo dobře postaráno. Motorka je vyrobená 2004, ale do prvního provozu šla až 2007. Asi se válela někde ve skladu v BMW. Skoro hodinovej výklad majitele o historii ve mě vyvolal pocit, že nic neskrejvá. Motorku jsem dle svých možností prolez a dohodli se na zkušební jízdě. Pokud se při ní nevyskytne nějakej zásadní problém byl jsem rozhodnutej ji vzít.
Takže první jízda. Šaltpáka je na mě moc vysoko takže se mi blbě řadí, ovládání blinkrů vyžaduje moje plný soustředění, ale i tak si na prvních dvou křižovatkách zatroubim. Projev motoru je diametrálně odlišnej než na co jsem byl u véčka zvyklej, bere si to už hodně odspoda, větší krouťák je znát a asi i laďák. Podvozek báječnej, pěkně žehlí nerovnosti na silnici. Při brzdění se to nepotápí, ten telelever je prostě super. Brzdy to má duální s ABS a posilovačem a brzdí to fakt ukrutně. Teda nic jedovatýho, co by človeka při intezivnějším brzdění nevyděsilo, ale brzdy fungujou spolehlivě. Jsou krásně dávkovatelný a předvídatelný.
Pěkně se to vodí do zatáček a v náklonu mám jistotu i když je to obutý na špalkách, ani se to nehne. Trochu víc na mě fouká, než na KLV, ale to mi vůbec nevadí, jedu přece na motorca a k ní vítr prostě patří.
Z jízdy jsem nadšenej a to i přesto, že nemůžu úplně říct, že by mi tahle mašina okamžitě padla do rukou. Budu si na ní muset zvykat, ale to rád podstoupim a určitě si budem rozumět. Prostě má svoje specifika a s těma je potřeba se sžít.

Beru jí. Takže sepisujem smlouvu, platím, ještě o zoubek snížit šaltpáku a odjíždím.

Hned druhej den pojistka, přepis a teď už jen samá pozitiva. Hned o víkendu proběhla důkladnější projížďka. Šaltpáka ještě o jeden zoubek dolů a jede se. Najeto 400 kiláků a všechno super už si troufnu řict, že to zvykání nebude žádnej problém.
Už se těším na sezonu. V plánu je opět Albánie a Nordkapp tak doufám, že mě nikde nenechá

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
darkWolf_pr
darkWolf_pr napsal 08.11.19 v 21:02

Ty první dojmy úplně jak já, akorát já koupil Hrošíka - 1150 GS, na blinkrech troubení, převodovka, u mě teda nárůst výkonu znatelný oproti 30 let starému Včku v Hondě 650 Revere. Taky sem zvažoval prvně GSA a zavrhl jej ve chvíli, kdy jsem zjistil, že na standardním GS dosáhnu na zem "tak akorát" a jako master, co zvládá 250kg mašinu sotva ze špiček nohou se úplně necítím.

A s novou mašinou nějakých 260km přesun domů v mrazu cca před týdnem, na skoro holé zadní pneu, s dojezdem za tmy kdy jeden z teploměrů na dálnici ukazoval 0 stupňů silnice a 4 stupně vzduch. Jo to jsou ty pozdně podzimní nákupy motorek...

rakeťák-Kim
rakeťák-Kim napsal 08.11.19 v 17:34

to Tretra
Je v dobrých rukách

raser
raser napsal 07.11.19 v 13:58 10b.

Tretra
Tretra napsal 07.11.19 v 10:36 10b.

Je skvělá
Byl to člen rodiny, něco o tom vím
Dobře se o ni starej a nikdy te nenechá ve štychu

liquik
liquik napsal 07.11.19 v 08:13 10b.

Loni sem přecházel z Bandasky na 1200GS 05 a ty pocity z první zkušební jízdy byly velmi podobné, ale máme za sebou rok a je to velká paráda!

Více komentářů



TOPlist