Tak jsem poprvé od koupě narazil na jednu věc,která vám může pořádně zkomplikovat život. Nejedná se ani tak o vadu skůtru, ale o nedomyšlenou věc. Každopádně mě to poměrně zaskočilo a v danou chvíli se skůtr stal absolutně nepoužitelný. Co se mi vlastě stalo. Jedná se systém bezklíčového odemykání. Až do dneška fungoval bez problémů, jenže…
Systém dál funguje bez problémů,ale nesmí se vám vybít baterie v ovladači. Co se mi vlastně stalo. Honda mě nikdy nikde nenechala ve štychu až do dneška. Chtěl jsem vyrazit k doktorovi tak jsem jako vždy vytlačil skůtra z garáže, hodil brašnu s doklady a žádankou do skůtra a zacvak sedlo. No klíčky jsem měl v kapse tak jak to dělám vždycky. Mačkám ovladač na skůtru a ejhle, ovladač nereaguje. Nic mrtvo. Mačkám tlačítko na klíčku a nic. Co teď? Za chvíli mám bejt u doktora a brašnu mám zamklou pod sedlem. Tak rychle najít manuál. Manuál mám naštěstí doma a vím kde, tak jsem to rychle nalistoval a musel jsem nouzově odemknout sedlo. Což se musí vycvaknout plast kolem toho tlačítka, pak tim speciálním klíčkem z boku odemknout, no naštěstí to šlo. Vzal jsem brašnu skůtra zatlačil zpět do garáže a jel rychle autem abych to stihnul. No každej ví jaký sou dnes čekací lhůty u doktorů tak jsem to potřeboval stihnout za každou cenu když jsem byl objednanej na určitou hodinu. No stihl jsem to přesně. Po tom co jsem dorazil domů jsem k vietnamců došel koupit jednu baterku je tam cr 2032. Výměna spočívala jen v rozloupnutí ovládacího klíčku a snadný výměny. No potom všechno už fungovalo jak má. Je to taková prkotina,ale dejte si na to pozor!!! V manuálu je napsáno že baterie vydrží dva roky. No mě vydržela čtyři,ale určitě už bych to nepodceňoval. Kdyby se mi to stalo někde na delším výletě nebo v zahraničí tak by mě to stálo asi dost peněz.
Vlastník | Stago | |
---|---|---|
Vloženo | 8.3.2019 | |
Aktualizováno | 4.5.2019 | |
Zobrazeno | 3 113x |