PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1250S Bandit (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník skillman
Vloženo 18.4.2018
Aktualizováno 19.4.2018
Zobrazeno 918x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Koupě a montáž laďáku

Vloženo: 19.04.2018, Uskutečněno: 17.06.2016, Zhlédnuto: 11x


Od prvního nastartování byl zvukový projev motorky k vzteku.
Došlo na koupi homologovaného laďáku Ixil.
Výfuk dorazil dobře zabalen v bublinkové folii, spolu s přírubou, dvěma tlumivkami, držákem a jakýmsi papírem suplujícím certifikát
Oproti serii je malý a cca o 2kg lehčí.
Demontáž seriového výfuku je pohoda, povolením stahovací pásky u katalyzátoru a držáku u stupačky spolujezdce je výfuk možné sundat. Sundáním originálního výfuku dojde k odebrání dorazu centrálního stojanu a je potřeba jej nahradit přiloženým kusem. Jeho instalace je jednorázová, není potřeba dělat při každé výměně za sérii (o tom dále). Montáž se provádí na "kostech" pérování výměnou šroubu a doplnění držáku. Je potřeba dát pozor, aby nedošlo k rozdělení kostí. Původní šroub je nutné nahradit delším, přiloženým.
Montáž nového výfuku zabere cca 15min času a nejvíc ho zabere uvedení do správné polohy na objímce a u příruby. Tato kratochvíle ale u dalších výměn už není nutná a výměna se scvrkne cca do 15mins celkem.
Vše sedí a zdá se být i kvalitně zpracované.
Jaké ale bylo nemilé překvapení, když se zjistilo že s tímto výfukem nejdou použít boční kufry
Tím jak je výfuk kratší, spálí vyfukovaný plyn kufr umístěný nad ním...
Výběr výfuku pro kombinaci s bočním kufrem givi jsou vyhozené peníze. Pro delší cesty s plnou polní tedy měním Ixil za sérii


Odměnou je ale příjemný hluboký zvuk, který je možno utlumit dvěma přiloženýma tlumivkama. Vkládá se pochopitelně jen jedna a rozdíly jsou v míře utlumení :)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DejvGSR (52) napsal 20.04.2018 v 07:01

Ahoj na VFR výfuk jak originál, tak laděný DAM také horkými plyny atakuje spodek originálních kufrů. Honda to řešila tepelným odstíněním pomocí plechu ze spodku pravého kufru. myslím, že by to nebyl problém řešit v tvém případě stejným způsobem a máš klid.

skillman (0) napsal 19.04.2018 v 11:03

Čágo, díky za zprávu.
Může to být řešení, vyzkouším

lopata75 (111) napsal 19.04.2018 v 11:00

Čau. Výfuk pěknej. Nestačilo by na kufr zespoda nalepit termoizolační stineni např. co se lepí třeba na zeď za radiátory nebo třeba jen silnější alobal nebo hliníkový plech?


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna kufrů

    Originální Suzuki top case je poměrně malý. Originální kufry šli do světa a pořídily se nové, Givi, na jeden klíč. Givi dodává s bočními kufry 1 stejnou vložku zámku i s klíči navíc - pro výměnu u topcase = tím je do

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 19.04.2018
    Uskutečněno: 14.07.2015
  • Pravidelná výměna oleje

    Je to potřebná, avšak zdlouhavá kratochvíle. Rozepisuji se jen kvuli kapotáži, abyste nemuseli sundavat celou, jako já (s) Stačí sundat levou stranu, protože filtr je možné vyměnit pouze mezi ohnutými svody na levé

    Typ: Údržba
    Vloženo: 19.04.2018
    Uskutečněno: 30.05.2015
    Komentářů: 1x


TOPlist