Moje čtvrtá KTM a tak jsem vedel do čeho jdu !
Jinak jsme doma měli pro syna i malého Duka 125 a pak Duka 690 R.
Teď jsem jezdil na KTM 1290 Super Adventure T.
Motorka koupena od FIRMA:Racetool (Praha 4-Hodkovičky) - Mám od nich už celkem sestou KTM - 125,690R ,990SMT, 1190 A,1290 SA a 1290GT.
Jsem s nimi vždy max spokojený.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1600 GT: Tato je více na sportovní ježdění
První dojmy - Svezl jsem se na ni, až když byla moje. Věřil jsem prodejci , věřil jsem testům a videim. Ani jedna informace nezklamala. Je to proste sportovní mazec na dvou kolech. Řídí se jako kolo, lehká do ruky a silná výkonem. Zatím jen 6500ot max při zajížděni, je to krásný zátah.
Motorku bych doporučil pro - Je to typ motorky pro už zkušené jezdce. Má výkonu na rozdávání - 173 koni a 144 Nm krouťák , ale chce to jezdit hlavou!!
Doplňky na motorce - Výfuk Akrapovic a zadní středový kufr včetně držáku a opěrek na něm, to aby spolujezdkyně měla pohodlí. Zámek predni brzdy; malý tankbag a od powerparts gelova sedadla obě a vyhřívání. Tmavě přední plexi a oranžova víčka kapalinovych nádobek na riditkach. Také příprava pro navigací. Jinak v plné tovární výbavě; vše originál KTM.
Recenze
Zajizdim a taky je zima venku. Na jaro dam více zkušenosti.
Je to silný dvouvalec se sportovním posezem. Příjemné je rychlorazeni směrem nahoru a taky sportovní sedla od Powerparts KTM v gelovem provedení.
Obě jsou taky vyhrivana. Je na ni i vyšší tmave plexi a manipulace s nim je fakt jen jednou rukou a to za jízdy.
Zatím dobra ochrana před větrem. Při vyšších rychlostech zatím nebylo vyzkoušení možné.
Na velkém Super Adventure T se jezdí taky super - mám s nim najeto už 23 tis.km.
Teď se mi zastesklo po sportovnějším stylu jízdy a taky návrat k 17”kolům vepredu i vzadu.
Už se těším na jarní měsíce-až bude tepleji.
Dnes jsem si dal 20km ve dvou stupních - sice ruce a pozadí v teple, ale jinak byla zima.
Ahoj, máš to pěkný.
Není úplně levný, tak jenom jestli to stojí za to... ?
Koupil jsem loni to samý a chtěl jsem se tě zeptat, jestli je gelový sedlo nějak výrazně lepší než originál? Na SA 1190 jsem měl origo a přišlo mi to v pohodě, ale tady mi ten originál nepřijde úplně pohodlnej...
Ahoj vespolek,
Jen sděluji , ze jsem na ni najel letos již 5100km včetně Slovinska nedávno a je to motorka na dálkové cesty přesně stavěná.
Musi se na ni jezdit svižně, jinak jsou cítit ruce a lehce sesikmene sedlo nutí jezdce klouzat na nadrz při pomalejší jízdě.
Zatím fakt žádná negativa.
Taky jsem v prosinci poridil Duka. Uz jsem si ho nekdy v zari pujcil a vyzkousel cca 300 km. Ted jsem ujel, asi jako ty, 20 km. Mam asi stejny pribeh. Doma mam Advika 1190. Taky skvela motorka. Musim to prodat, bohuzel, mam problemy zdravotni a je hodne vysoka. Ale Duke je fakt uzasnak. Ten dava.
Chtel jsem se zeptat, nemas manual v cestine? Tady na motorkarich je jen pro R.
Diky Honza
Díky za komentáře.
Až se oteplí, tak sem vložím jízdní zážitky.
Zatím jen startuji v garáži bez výjezdu.
Boží