Klasický Japonec bez elektroniky. Zatím je před velkou zimní renovací.
První dojmy - Jízda na ní je ojedinělá. Houpe se jak nějaká americká kára. Je velmi pohodlná. měkké sedlo a na svůj obsah úžasná akcelerace. V zatáčkách je díky měkkému pérování trochu nestabilní. Momentálně startuje tak na desátý pokus ale již je objednána oprava volnoběžky.
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil začínajícím a ženám jelikož je lehce ovladatelná a neskutečně pohodlná.
Recenze
Chtěli jsme pro manželku něco menšího a aby ladila k naší Hondě. To se myslím povedlo. Koupili jsme ji za slušné peníze s vědomím dalších investic. Přední brzdy jsou neskutečně ostré až z toho jde strach. Motor chytá na jedno otočení tedy pokud pokažená volnoběžka motorem pohne. Spotřebu jsem zatím neměřil ale po prvních 100 km mám pocit že se jedná o úsporný stroj. Příjemně mě překvapilo automatické vypínání blinkrů, mechanická blokace spojky vs. boční stojan a varovná kontrolka nedostatku paliva. Na to že je vyrobena 1980 jsou to velké vymoženosti.
Budu přihlašovat stejný typ motorky a mám dotaz - jaký máte objem motoru? Mám v D dokladech 545 cm3, ale všude se tady píše 553 cm3. Snad nemám nějaký atyp
Nádherná motorka z čias, keď sa robili ešte poctivo a v dvojke s Hondou ešte krajšia. Prajem veľa radosti ak už budem mať konečne garáž tiež na zimu kúpim podobnú nádheru.