Piaggio Carnaby 200 (2007)

Vlastník BurnesOldman
Vloženo 23.8.2017
Aktualizováno 29.5.2018

Vloženo: 07.09.2019, Uskutečněno: 29.08.2019, Zhlédnuto: 18x

Před nějakým časem při brouzdání na YT jsem narazil na kanál Scooter-tuningsk a tam koukal na jejich videa z cest a úžasně se bavil, po tom co jsem zjistil že pořádají Scooter Camp mě napadlo navštívil je a poznat ty blázny ( blázny v dobrém) osobně. O svém záměru naplánovat cestu do ciziny jsem se svěřil kamarádům ( Honza a Filip) a těm se to moc líbilo a prej pojedeme na padesátkách, teda Filip a já protože Honza padinu nemá a padl také návrh že by nebylo špatné vzít ještě čtvrtého a proto jsem se ptal známých skútristů a většina říkala že je to super nápad a prej kde to je a já na to Sebechleby a oni dobrá to ke SUPER a poté co se koukali do mapy tak najednou zrovna v tomhle termínu mají nějakou děsně důležitou činnost. A potom jsem jednou v hospodě potkal svého spolužáka ze ZŠ Frantu a ten to je super nápad a tak mu říkám Franto koukni se do mapy je to cca 650Km a on no to je super mě to cestování na Skútru moc baví, ale nejdál jsem byl v Klatovech (cca 40km) a tak jsme byli 4.
Po nějaké době jsem přišel na to že jet na padině asi nebude to pravé a Filip na to přišel taky a tak že pojedeme na "velkých" skútrech. Velkých dávám do uvozovek protože kluci mají 125ccm a já 200ccm.
Plán byl takovej že vyrazíme z Plzně ve čtvrtek ráno a odpoledne dojedeme do nějakého kempu u hranic s SK kde přespíme, v pátek překročíme hranice a odpoledne dojedeme do Sebechleb.
Franta neváhal a zamluvil v Sebechlebech 4 lůžkový pokoj, že prej pod stanem spát nebude OK, pak přišel Filip s tím že bude lepší rozdělit se na dvě skupiny a že oni pojedou ve čtvrtek po práci protože tolik dovolené nemají a sejdeme se v kempu, no dobrá ale v tu dobu se v tom kempu konala nějaká akce, takže chatky plné a Franta pod stan nejde tak nastal plán B: Skupina ISCHIAS (jak jsem naší skupinu pojmenoval protože máme oba problémy se zády) vyrazí ve čtvrtek ráno a přespí v Brně, zatímco skupina B ( humorný název nikdo nevymyslel) vyrazí ve čtvrtek po práci, přespí někde v kempu a sejdem se v Sebechlebech.
Vzhledem k tomu že ještě v loni jsem nevěděl že má Franta Skútr a nikdy sem s ním nejel tak byla naplánována jednodenní poznávací cesta je nás dvou a to K. Vary, Boží Dar, Jáchymov a Z5 aby jsme zjistili jak kdo jezdí a já zjistil že Franta má Yamaha N Max 125ccm 9kW a je urostlej o cca 15kg víc než já a přesto mojí PiCe ( 200ccm / 14kW) do kopce ujíždí.
Cca měsíc před dnem D byla skupina B na vejletě v Polsku kde měl Honza na svém Hexagonu bouračku při které mu prasknul rám, ale udělá vše proto aby do dne D dal Hexe dohromady, no a nepovedlo se, takže jede pouze Skupina ISCHIAS ve složení Franta Bílá Yamaha N Max 125 a moje maličkost na stroji Piaggio Carnaby 200 es.
Následovala předstartovní horečka, shánění zahraniční měny, shánění pojištění atp.
A potom nastal Den D mínus jedna a já přijel z práce konečně včas, sedl na PiCu že si zajedu do obchodu s ložisky kde mám objednaná gufera na svůj druhý stroj, ale dojel jsem cca 100metrů a PiCa přestala jet no říkám si do startu zbejvá nějakých 18 hodin tak to to skvěle začíná, odtlačím stroj Z5 do garáže a začínám s rozborkou a následovně zjišťuju že nefunguje palivové čerpadlo protože se do kontaktů asi dostala voda a vyhořela pojistka, tak to opravím a těším se na Den D.
Ráno se probouzím jako vždy brzy,balím a odjíždím za Frantou domů kde dostávám hemenex k snídani a v Hodimu H+1 (cca v 9 ráno) odjíždíme směr Brno. Jedeme pomalu po silnicích nižších tříd, Franta vede a já se vezu a kochám se, v obci Nezvěstice přebírám vedení ( přece ten orientační smysl také mám) a začínáme bloudit až se ocitáme na hranicích se Španělskem, uděláme fotku a Franta zase raději přebírá vedení a jde mu to opravdu dobře a nikde nebloudíme. K večeru dorážíme do Brna kde přebírá vedení můj mobil s navigací a na druhý pokus nalézáme zamluvené ubytování.
Jdem najít nějakou hospodu kde mají slušné jídlo a pivo a tu nalézáme jmenuje se Zastávka- pivnice malých pivovarů, kde mají dobré pivo, luxusní žebra a ta slečna co tam obsluhuje je taky kus. A k těm slečnám: Já jako kuřák jsem musel chodit kouřit ven před hospodu a nevím zda to byla náhoda a nebo v Brně je tolik krásnejch ženskejch. Po večeři začíná noc hrůzy no co vám mám říkat Franta prostě neskutečně CHRÁPE.
Ráno po snídani pokračujem směrem Slovensko kam se nakonec dostáváme.
Po překročení hranic přišel jediný, ale dost velký problém a ten se jmenuje mobilní operátor MOBIL.CZ.
Samozřejmě jsem měl aktivní roaming a telefon se kousek za hranicí opravdu přepnul na nějakou Slovenskou síť, ale bez dat a po pár km se síť ztratila a dokud jsem se nedostal při cestě Z5 nedostal k hranicím tak jsem byl bez mobilu.( Tímto chci poděkovat že mě Franta udělal hot spot a já mohl dát domů vědět že jsem živ ,zdráv, nemám hlad ani žízeň a že jsem nechytil žádnou pohlavní nemoc)
Kolem šesté večer se dostáváme konečně na Scooter Camp a seznamujeme se s osazenstvem a platíme vstupné a za ubytování. Při placení ubytování říkám té slečně že máme objednané 4 postele, ale jsme jen dva a půjde li s tím něco udělat a ta slečna že pokud nám to nevadí tak nám tam někoho dá a že tím pádem máme zaplaceno.
Po chvíli za náma přišel mladej Slovák a Slovensko/Moravskej skútrista že prej máme volné postele a budou tam s náma.
Večer se něco popilo ( pivo nic moc za 1,3 euro)
Druhý den vyjížďka( kde jsem málem urazil kolo) a soutěže kde Franta obsadil třetí místo v pomalé jízdě a večer zase pivo, přednáška ,soutěže (třeba v přetahování lanem kde tým ČR nedal týmu Slovenska šanci a vyhrál flašku whisky).
Ráno snídaně, balení a odjezd do vlasti. Máme to dost daleko protože spíme v Telči kam dojíždíme kolem osmé večer.
Ráno LEJE a já si uvědomuju že bude třeba zaizolovat kabely od palivové pumpy na což jsem se ve středu vyprdnul. Vyrážíme a leje nám až do Rožmitálu.
U Franty se loučím a odjíždím domů kde zjišťuji že jsem od čtvrtka najel 1410km

• PiCa na výletě do Budějic

Můj kamarád Zdeněk mě jednou v létě říkal že bude na dovolené v Budějicích a že mám přijet na kafe a já vzhledem k tomu že mám kafe a jízdu na skútru rád tak jsem nabídku přijal. Na Mapy.cz jsem si namaloval cestu- Plzeň