PROFIL MOTORKY

Yamaha MT-07 (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jardusking
Vloženo 2.8.2017
Aktualizováno 30.7.2020
Zobrazeno 2 178x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6


Vloženo: 06.05.2019, Uskutečněno: 06.05.2019, Zhlédnuto: 65x


Tož chlapiska,
po zralé óvaze sem se rozhodl, že něco provedo s tím předkem... Né, že by ten zadek bel super, ale s počtem naróstajícich kilometru se jaksi zlepšoje a ož tak nekope do řiti, jak na začátko.
Tož to se u předko řéct nedá. Prostě to je udrncany a když člověk vezme za brzdovó páčko, tak sa to potopí, jak tchán, když si zavazoje tkaničke u bot...
No nic, jak už sem zmínil v předchozim deníko, volba padla na toho německýho sóseda Wilbersa a tak mi jeden pár progresivních pružin i s olejíčkem přestál na "ponku"

Než začno s tó rozborkó, tak vám mosím vysvětlit, co sem to vlastně od teho Wilbersa kópil.
Zkráceny (20mm) progresivní pružine. U Wilbersa byli na větvi z toho, že chco kópit na předek sníženy pružine a se zadkem nic dělat nechco... Tož sem jim vesvětlil, že tam bodó stavitelny zátke, který to celý posunó zase zpět. Chlapci pochopile a svolile, že mi to teda prodajó. Páč to se má tak. Když bude předek nižši, tak ta MT-07 bude ještě větší střeštidlo než včil a lámat sa bode do zatáček jak tady stréc od vedle, co chodí každé den kolem myho baráko zlomené jak turecká šavla... Vyšší předek dá zase stabilito a bode se to klopit pomaléž do vinglu, ale zas to prý bode stabilni jak trojnožka na seno...

Tož sem udělal mírnó roborko předku:


Musím řéct, že Merkur mně dával v mládí víc zabrat jak toto...
No a přední teláky šle ven...



A protože mám fištróna odělal sem si pár pomocnéch rysek a označení...
1. Fixó sem čmrknul na teleskop rysko, abe véška předko ladila s tó původni, mám stavitelny zátke, tak možu ladit, ne?

2. Před rozborkó sem udělal maló testovačku a flexi páskó se automaticky nastavil ponor předko - ať vím, jestli ty německy pružine só fakt progresivní, bo je to jen nějaky to německy prčeni hobe...

Pro porovnání sem vám odělal i fotko těch pružin z vyslečenyho teláko



Musím konstatovat, že ten originál (černá pružina dole) bel z nějakýho tvrdčiho materiálo, než Wilbers (leštěnka nahoře). To ve mě svitla kapka naděje, že to bode fungovat, jak sem si sliboval. Klucí od Wilbersa totiž říkale, že origo japonec je tvrdé jak katana. Proto je to na hrubým povrcho tak uskákany a přitom měkky na tvrdéch brzdách... Chybi tomu to progresivni vinuti...

Dal jsem nové olej od Wilbersa - ti kluci to majó čiry jak olej na smažení...



a celó tu rozborku dal zase zpátke. Žádné šróbek nezbyl, otaženy dle momentů předepsanéch v manuálo. Postavim ju na vlastní a čočim, že je tak o 4 mm véš, než byla původně - to bode těma zátkama - só sice na dorazech, ale i tak je to o kósek vyšši. No nevadí, horší by to belo naopak - většího Janka z MT-07 dělat nechco.

A šlo se na testovací jízdo!
Olomouc - Bruntál - Rýmařov - Velké Losiny - Červenohorské sedlo (tož sedlo 4x nahoru a dolů - testojo, ne?) Krásnych 250km...

Co řéct závěrem.
Operace sa zdařila. Na hrobym asfalto a mirny diry to filtruje lip a asi o 1 - 1.5cm se to potápi miň. Působi na mě vic stabilně a je to znát hlavně na brzdách.
Kluci, mosim vám řéct, že so s výsledkem spokojené, ale asi bych se příště vesral na ty stavitelny zátke, nechal tam te póvodní a vyměnil jen pružino za progresivní se stejnó délkó. Stavitelnó zátkó stejně měnite jen výško předko, ale na nic jinyho to vliv nemá... Dolu s tím stejně radši nepudete a rvát to navrch mi taky moc smyslo nedáva...

Tož tak... Tak ať nám to lice a so rád, že mám zas o kus lepší motorko MT-07

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • MT-07... přerod na MT-07 SP

    Konec roku 2019 https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2020/28/529922_f8cbcdca20badb414b930e094b855c37.jpg Po upgrade přední vidlice za progresivní pružiny od Wilberse (olej stejné značky, SAE 10W), testing

    Typ: Oprava
    Vloženo: 08.07.2020
    Uskutečněno: 01.02.2020
    Tachometr: 17000km
  • Zimní spánek nebo ne?

    MT-čko letos najezdilo přes 8000km, a tak je třeba se mu pořádně podívat na zoubek... No pořádně, pořád vypadá jak nová, takže proč? 1. výměna brzdové kapaliny - zadní expanzka naznačila, že by bylo třeba vyměnit br

    Typ: Údržba
    Vloženo: 04.12.2018
    Uskutečněno: 04.12.2018
    Tachometr: 13560km
  • První výměna pneu Bridgestone

    Po Alpách, kdy jsem původní BT-023 sjel na značku opotřebení jsem usoudil, že guma je to poslední na čem budu šetřit. Takže okamžitě výměna a protože nejsem zastáncem "multikulti", tak na japonce patří japonec :-DD

    Typ: Údržba
    Vloženo: 10.07.2018
    Uskutečněno: 10.07.2018
    Tachometr: 9800km


TOPlist