Jo tak tohle byl opravdu porod. Ne, že by výměna oleje a filtru byla nějaká věda. Ale to co následovalo potom. U Pegasa je olej v rámu, a není tam žádné "okýnko" pro kontrolu ale jen měrka na víčku. A metoda - naleju olej, chvilku nastartuju a pak doleju zbytek po měrku u mě vůbec nefungovala .
Skoro měsíc jsem na motorce nejezdil, protože jsem se divil, že mě po každé jízdě přibývá olej, navíc mě známej upozornil, že ten olej težce zapáchá benzínem. A už jsem začal panikařit a obvolávat servisy. Takže hned to byla diagnóza na pístní kroužky, karburátor (kterej ani nemá) a nakonec jsem sháněl servisáka který by mě opravil prosakující vstřikovače. Prostě asi jako když si na internetu chtete vygooglit zda máte příznaky chřipky a zjistíte že máte ebolu
Všichni kam jsem volal mě ale řekli, že musím minimálně měsíc počkat, dokud jsem nevzal skleničku toho "špatného" oleje do Stanley Moto ve Vlčnově a tam mě řekli, že olej je v pořádku a já jsem blbec
Tak jsem olej znova vypustil, udělal si super měrku, nalil to tam přesně na mililitr a od té doby jezdím nonstop za každého počasí, jen abych si vynahradil ty dny o které jsem přišel když jsem sháněl servis na stroj, kterému vlastně nic nebylo...doufám.
Vlastník | Havoc | |
---|---|---|
Vloženo | 29.7.2017 | |
Aktualizováno | 31.7.2017 | |
Zobrazeno | 2 991x |