renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Loncin XM 250 (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník XM2
Vloženo 3.5.2017
Aktualizováno 5.6.2017
Zobrazeno 4 288x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Popis motorky


Jednoduché, zábavné supermoto za dobré peníze.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moravamotors s.r.o. (Krhová)

První dojmy - První jízda nic moc, přece jenom je to čína.

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníka nebo nenáročného hobby motorkáře. Pro ženu.

Doplňky na motorce - Polepy.

Recenze

Motorku jsem koupil novou tehdy za přijatelný peníz 44 000 Kč. Udělal jsem si radost na 30 narozeniny. Nebylo možné, se na ni předem svézt, pouze si ji nechat objednat a postavit ale šel jsem do toho.

Dříve jsem jezdil na Yamaze XT350 z roku 1989 to mi bylo 17-20 let a to bylo trochu jiné svezení ale motorka nebyla nová a měla také své mouchy, hlavně díky věku.

Říkal jsem si, koupím novou a bude to nějaký čas bez investic. LONCIN přece nemůže být tak špatná firma, recenze byly a jsou dobré. Momentálně mám najeto nějakých necelých 5000 Km. Motorku nemám u sebe ale na domě a tak jezdím pouze příležitostně.

Po najetí prvních 1000 Km a odladění všech možných neduhů a závad nové motorky. Mimochodem veškerý servis jsem platil ale nebyly to velké částky pokaždé okolo 1500 Kč za různá seřízení atd. Třetí servisní prohlídce výměně oleje a seřízení karburátoru se konečně nějak zajela a teď již funguje skvěle

Problém byl se studenými starty - vyřešilo seřízení karburátoru a nová svíčka.

Celý rám a všechny šrouby se musely dotáhnout. Do té doby se motorka vlnila.

Také jsem musel koupit nabíječku na baterii, protože jak jezdím málo, tak baterie neudržela kapacitu pro start. Naštěstí je tam nakopá-vačka

Dnes je to ale bezvadný a nenáročný stroj pro hobby ježdění. Jezdím většinou silnice druhé a třetí třídy. Na dálnici se nehodí. Nedá se na ní ani moc cestovat sedlo je dost tvrdé, takže hoďka dvě a stačí.

Zvládne i lehčí terén a polní lesní cesty. Žádný motokros to ale není a v bahně to také nedává díky vzorku.

Motorka je ale lehká a spotřeba je nízká kolem 3l na sto.

Potrpí si ale na kvalitní benzín při, tak malé spotřebě tankuji výhradně SHELL nekvalitní benzin mi totiž jednou ucpal trysku a od té doby neriskuji. Holt malý obsah chce své.

Co si na ní cením je design a konstrukce, motor je licence Honda, takže by měl něco vydržet navíc dobře zajetý. Je to ale pouze dvouventilová technika, takže žádný sportovec to není. Design silně připomíná druhou generaci KTM Duke i ta barva je také identická.

Skvělý je kroutící moment 17nm. Hravě zrychluje i z nízkých otáček. Dobrá je také akcelerace. Maximální rychlost : V českém techničáku je 90 Km/h v tom čínském jsem myslím našel 110 km/h dá se s tím jet tak nejvíce 120 Km/h ale člověk se na tom pak necítí moc bezpečně. Reálná použitelná maximálka je něco kolem 100Km/h.
























Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
XM2
XM2 napsal 15.10.19 v 07:33

Není to 125 ccm takže min. A2 a výše.

fpmax
fpmax napsal 14.10.19 v 21:52 5b.

chtěl bych se zeptak od kolika je možné tuto motorku řídit nebo s jakým řidičským průkazem

context
context napsal 05.06.17 v 21:24 10b.

pěkná motka za par korun, proč ne,jen tě musím opravit, shell nemá kvalitní paliva, moc lidí to asi neví, kvalitní paliva má Benzina, OMW možná Eurooil

XM2
XM2 napsal 16.05.17 v 18:30

Škoda jen že stroj se už od letoška neprodává. Zabila ho nová legislativa EU, od roku 2017 musí mít všechny nově prodané motorky nad 125cm3 ABS. Tak uvidíme, zda přijdou s něčím novým, nebo budou jen prodávat náhradní díly, jak je tomu tedˇ

cider
cider napsal 10.05.17 v 23:47

Zdar, máme 250 TR /YUKI s vodou chlazeným Loncinem/ na drátetech z druhý ruky a spokojenost, nic se nesype. Škoda, že Jawa se dala na cestu motoru z Číny i u většího obsahu, to tedy mohli udělat už dávno. Tak ať slouží,10b

Více komentářů



TOPlist