Zkušenosti po (skoro) dvou sezonách s tímto peklostrojem. Fakt platí, že každá hodina jízdy je vykoupena hodinou oprav. Takže: komplet natažená nová elektrika, nový tyristor, nová zapalovací cívka - už startuje krásně. Vyčištění brzdových bubnů a seřízení brzd - už to i brzdí. Nové řadící, startovací a rozběhové čelisti - už to i celkem pěkně jede a řadí 2. rychlost. Přetěsnění prosakujícího karburátoru. Nové těsnění v palivovém kohotku. Zprovoznění tachometru + nový bowden. Plastové špunty od šampusu na řídítkách nahrazeny závažičkama. Prasklý držák stupaček - stačilo zavařit. Vyčištění zaneseného výfuku... asi toho bylo ještě více, ale už si ani nevzpomínám
Vlastník | ivo_mk75 | |
---|---|---|
Vloženo | 3.4.2017 | |
Aktualizováno | 3.4.2017 | |
Zobrazeno | 1 175x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ