Protože jsem byl po zimě strašně nedočkavý, podařilo se mi pri přípravě na první letošní jízdu přepólovat baterku. (Jo, to teda su ). Bohužel jsem na to přišel až po týdnu, kdy Monster ztratil výkon a vyhaslé kontrolky napověděly, kde je chyba. Naštěstí neodešlo nic horšího, než pojistka, ale i tak jsem usoudil, že by neškodilo mít kontrolku dobíjení. Navrhnout zapojení je pro mě hračka a když jsem v rámci své pověstné lakoty nahradil tlakový spínač oleje levnějším (původní se neprobudil ze zimního spánku), nicméně opačně fungujícím spínačem (dostatečný tlak=svítí kontrolka), mohl jsem zabít dvě muchy jednou ranou. Využil jsem jednu ze dvou volných kontrolek pro signalizaci nízkého napětí sítě a invertoval jsem signál z olejového policajta. Pro snížení tepelné zátěže jsem obě kontrolky nahradil LEDkama, což jednak zjednodušilo zapojení a zároveň zvýšilo jas těchto kontrolek. Teď mě obě děsí soustavným problikáváním
Vlastník | chatra | |
---|---|---|
Vloženo | 22.3.2017 | |
Aktualizováno | 18.4.2017 | |
Zobrazeno | 723x |